Uutiset

Gigantin jouluvideossa pohditaan yhteistä aikaa

Tapa viettää aikaa yhdessä poikkeaa tänä päivänä siitä, mitä se oli vielä muutama vuosikymmen sitten. Se näkyy eritoten lasten ja nuorten käytöksessä, kun leijonanosa yhteisöistä ja leikeistä löytyy onlinelta. Tämän vuoden joulukampanjalla Gigantti haluaa huomioida kuinka tekniikka ja digitaaliset laitteet voivat mahdollistaa uuden tavan viettää aikaa yhdessä myös silloin, kun sukupolvien välille on luisumassa kuilu….

Hintaoppaan äänestys: Sportamore on vuoden verkkokauppa

Kilpailussa valittiin parhaat verkkokaupat seitsemässä eri sarjassa. – Tämä tunnustus ilahduttaa todella, etenkin kun valitsijoina ovat asiakkaat! Toimimme aina asiakasnäkökulma edellä ja pyrimme tekemään ostosten tekemisestä verkossa mahdollisimman helppoa, inspiroivaa ja hauskaa. Valttikorttejamme ovat laaja valikoima, nopeat toimitukset, hyvät hinnat ja omistautunut asiakaspalvelu, Sportamoren markkinoinnista vastaava Johan Järnliden kertoo.   Suositun tietokoneet ja puhelimet -sarjan voiton…

Myös Unifaun takoi ennätyksiä Black Weekin aikana

Unifaun kertoo eilen lähetetyssä tiedotteessa, että heidän systeeminsä läpi kulki 1 780 750 pakettia Black Fridayn aikana. Edellisvuoteen verrattuna kasvua oli 16,5 prosenttia. Huikein noteeraus oli kuitenkin Cyber Mondayn aikana, jolloin pakettien määrä nousi 1 916 871 kappaleeseen. Se on myös Unifaunin historian suurin määrä. Aikaisemmat ennätykset ovat liittyneet joulukauppaan. Nyt Black Friday on ajanut…

Zalandon Cyber Week rikkoi ennätyksiä

Zalandolle ropisi 7200 tilausta minuutissa Black Fridayn huippuajankohtana. Se rikkoi suurin numeroin edellisvuoden ennätyksen, 4200. Eniten heillä ostettiin mustia pitkiksiä, logolla varustettuja t-paitoja sekä mustia sneakerseja. – Viime vuoden menestyksekkään Black Fridayn jälkeen, hyödynsimme alustamme koko ekosysteemiä tarjotaksemme asiakkaillemme todella houkuttelevia tarjouksia koko Cyberviikon ajan. Voimme nyt ylpänä kertoa, että ylitimme kunnianhimoiset tavoitteemme ylivoimaisesti, etenkin…

CDON.comilla 3,5 miljoonaa kävijää

CDON.com kertoo tänään lähettämässään tiedotteessa, että sivustolla vieraili 3,5 miljoonaa kävijää Black Weekin aikana. – Me CDON.comilla olemme tehneet strategisesti töitä sen eteen, että saavuittaisimme tavoitteemme ja olisimme perinteisen verkkokaupan sijaan kaikkien markkinapaikka. Kun houkuttelemme 3,5 miljoonaa kävijää Black Weekin aikana se osoittaa, että markkinapaikkamme on suosittu kuluttajien keskuudessa ja tehokas 1000:lle kauppiaallemme, CDON.comin toimitusjohtaja…

”Keskimääräinen alennus neljä prosenttia”

Hintavertailupalvelu Hintaoppaan mukaan 33 prosenttia verkkokauppojen tuotteista oli alennuksessa Black Fridayn aikana. 15 prosentilla tuotteista hinnat sen sijaan nousivat. Tuloksista kertoo Hintaopas eilen lähettämässään tiedotteessa. Rajuinta myynti oli Black Fridayna kello 21-22 välisenä aikana. Edellisvuoteen verrattuna myynti kasvoi eniten kodin- ja puutarhan tuotekategoriassa. Tavalliseen myyntipäivään verrattuna myynti kasvoi eniten elektroniikan tuotekategoriassa. Hintaoppaan suosio kasvoi 12…

Telian puhelinmyynti kapusi ennätykseen

Telia teki perjantain Black Fridayna kaikkien aikojen myyntiennätyksen yhden päivän aikana. – Black Friday on vuosi vuodelta suositumpi. Ihmiset osaavat jo odottaa hyviä tarjouksia, ja mustasta perjantaista on parissa vuodessa tullut Telialle vuoden merkittävin myyntipäivä, Telia Finlandin laiteliiketoiminnasta vastaava johtaja Jussi Vuorinen kertoo. Paytrailin mukaan verkkokauppamyynti rikkoi ennätyksiä perjantaina. Jos myynti mitataan ostojen summalla se oli 400…

Gigantille ennätystulos Black Fridayna

Suomalaisten Black Friday ostoissa näkyy Gigantin mukaan tavalliseen tapaan joulu ja asiakkaiden kiinnostus hankkia tuotteita, joista on hyötyä pitkällä aikavälillä. Näin Gigantti kertoo tänään lähetetyssä tiedotteessa. Gigantin tulos kasvoi tänä vuonna ennätystulokseen ja yrityksessä Black Friday on rikkonut joka vuosi ennätyksiä. Black Fridayna kävivät ennakoidusti kaupaksi televisiot, pesukoneet, puhelimet, tietokoneet sekä viihde-elektroniikka, kuten kuulokkeet ja…

Made in Finland Shop lanseeraa Euroopassa

Kun Tomas Nordström oli 18-vuotiaana töissä kodinkoneliikkeessä hänen huomionsa kiinnittyi siihen, että monet myydyistä tuotteista olivat huonolaatuisia ja palautuksia valui vuolaasti takaisin liikkeeseen. Tomaksen mielestä se oli väärin ja sopi huonosti hänen arvomaailmaansa. Hän kouluttautui hienopuusepäksi ja halusi myydä laadukkaita, itse tekemiään tuotteita, joiden takana myös voisi seistä ylpeänä. Valmiina hienopuuseppänä mies osti kahden kaverinsa…

Collector Bank lähettää kauppiaille palautumispaketin

Collector Bank on yksi Pohjoismaiden johtavista maksuratkaisujen toimittajista ja heillä on meneillään Black Friday kampanja. Lähiaikoina monen verkkokauppiaan postiluukusta kolahtaa nimittäin ”palautumispaketti Black Friday-puurtajille”. Black Fridayn tai Black Weekin armottomasta tahdista palautumiseen on valittu pakettiin muun muassa detox-naamio, tuoksukynttilä ja rauhoittavaa yrttiteetä. Collector Bank haluaa tällä muistuttaa, että ovat aina asiakkaidensa käytettävissä ja valmiina palvelemaan…

TILAA

Ethän ole unohtanut uutiskirjettämme Ehandeluutiset?