Tokmanni lanseeraa uuden, oman ulkokalustemerkin

250 tuotteen valikoima.

Halpaketju Tokmanni kertoo tänään lanseeraavansa uuden, oman ulkosisustusmerkin, joka kantaa nimeä Parco. Parco kokoelmaan kuuluu 250 eri tuotetta, kuten ulkokalusteita, ruukkuja sekä muuta ulkotilojen sisustukseen liittyvää. 

Parco auttaa asiakkaitamme luomaan kotiensa ja vapaa-ajan asuntojensa pihoista, parvekkeista ja puutarhoista erittäin viihtyisiä oleskelutiloja niin arki- kuin juhlahetkiin. Tarjolla on runsaasti eri tyylisiä vaihtoehtoja, ja monet uutuuksista tuovat tuulahduksia etenkin etelästä, Tokmannin vapaa-ajan, puutarhan ja kodintekniikan tuoteryhmistä vastaava ostoryhmäpäällikkö Petri Ahokas kertoo ja jatkaa:

Ilmoitus

Olemme keskittyneet paitsi tuotteiden käytännöllisyyteen ja miellyttävään ulkonäköön, myös fiksuun hintatasoon ja helppohoitoisiin, erilaisia sääolosuhteita kestäviin materiaaleihin, kuten polyrottinkiin ja alumiiniin. Parco tarjoaakin monipuolisesti erilaisia ja erihintaisia tuotteita niin pieniin kuin suuriin tiloihin, pienestä parvekkeesta isoon puutarhaan.

Parco-tuotteita löytyy tällä hetkellä useita kymmeniä, mutta koko valikoima tulee myyntiin huhtikuun aikana, Tokmanni kertoo tiedotteessa. Monipuolisimmillaan Parco -tarjonta on suurimmiassa myymälöissä ja verkkokaupassa.

Verkkokauppamme ansiosta voimme ottaa valikoimiimme myös esimerkiksi sellaisia kookkaita ulkokalusteita, joiden myyminen ei tiloiltaan rajatuissa myymälöissämme ole mahdollista. Tuotteisiin tutustuminen on helppoa, ja toimitamme verkkokauppatilaukset noudettavaksi asiakkaan valitsemaan Tokmanni-myymälään tai tarvittaessa vaikka suoraan kotiovelle, Petri Ahokas sanoo.