K-ryhmä uudistaa ruuan verkkokaupan mobiilisovelluksensa

”Asiakkaista joka viides tekee tilauksensa mobiilisovelluksessa”.

K-Ryhmä haluaa tehdä ruuan verkkotilaamisesta entistä helpompaa kiristyvillä markkinoilla. K-ryhmä uudistaa mobiilisovelluksensa, jolla on jo miljoona rekisteröitynyttä käyttäjää. Yhtiö kertoo asiasta tiedotteessa.

Olemme Suomen ruoan verkkokaupan markkinajohtaja, ja kehitämme jatkuvasti digitaalisia palveluitamme vastaamaan asiakkaidemme muuttuvia tarpeita. Yhä useampi tekee tilauksensa tulevaisuudessa puhelimella, ja uusi sovellus tekee siitä entistä helpompaa, Keskon ruuan verkkokaupan ja digitaalisten palvelujen johtaja Antti Rajala sanoo.

Ilmoitus

Yksi tavoitteista on tarjota asiakkaalle sama ostokokemus, kuten inspiroituvuus, kuin kivijalkamyymälässäkin. Samalla paikalliset tuotteet ja kauppakohtaiset valikoimat ovat entistä paremmin esitteillä myös sovelluksessa.

Kauppamme ovat tunnettuja siitä, että ne ovat valikoimaltaan aina asiakkaidensa näköisiä. Tämä näkyy myös sovelluksessamme, joka on jatkossa entistä enemmän asiakkaan oman K-kaupan näköinen, Antti Rajala kertoo.

Uudistuksia on pilotoitu syksyn ajan asiakkaiden kanssa. Tilauksen pystyy aloittamaan tietokoneella, mutta viimeistellä sovelluksella, jolloin siihen voi esimerkiksi lisätä tuotteita. Niin ikään tuotetietojen selailu on tehty aiempaa helpommaksi, yhtiö kertoo.

 

Ruokavuotesi-tarina Plussa-jäsenille

Plussa-jäsenille on tarjolla aiempaa enemmän personoituja etuja ja ominaisuuksia. Asiakas on voinut jo tähän mennessä tarkastella esimerkiksi ilmasto- ja ravitsemustasoja sekä saada tarjouksia usein ostetuista tuotteista.

Uutena ominaisuutena mukaan tulee Ruokavuotesi-tarina nimellä kulkeva toteutus, mikä on ensimmäinen laatuaan Suomessa. Se kertoo visuaalisesti kiinnostavassa muodossa, mikä tekee asiakkaasta ainutlaatuisen hänen ostostensa perusteella suhteessa muihin ja mitkä ovat olleet omat suosikkituotteet edellisenä vuotena.

Haluamme auttaa asiakkaitamme tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, ja henkilökohtaisemman palvelun tarjoaminen on tässä avainasemassa. Asiakkaan yksilöllinen Ruokavuotesi-tarina on uusin toimintomme matkalla kohti yhä henkilökohtaisempaa asiakaskokemusta digitaalisissa palveluissamme, Rajala sanoo.

Uusi sovellus tulee ladattavaksi helmikuun aikana.

Ilmoitus