Pohjoismaiden suosituin muotimarkkinapaikkasovellus korkkaa Saksan markkinat

Jo neljässä maassa.

Kaksi vuotta palvelun julkistamisen jälkeen suomalainen muotimarkkinapaikkasovellus Zadaa aloittaa toimintansa neljännessä maassa kun uutena maana joukkoon liittyy Saksa. Sovelluksen tavoitteena on yhdistää kaikki maailman vaatekaapit.

Ilmoitus

- Saksa on meille strateginen valinta. Se on Euroopan vihreimpiä maita ja samalla taloudellinen mahtimaa. Markkinoilla on vain muutama varteenotettava kilpailija. Lisäksi verkkokaupan kasvu on siellä vuositasolla hurjaa tällä hetkellä, kertoo Zadaan toimitusjohtaja Iiro Kormi tiedotteessa.

Vakuutus valttikorttina

Zadaassa ei ole kyse ainoastaan vaatteiden ostamisesta ja myymisestä, vaan yrityksen mukaan inspiroitumisesta. Sovelluksella on kansainvälinen yli 1 200 muotivaikuttajan verkosto, joka tarjoaa sovelluksen käyttäjille tyylivinkkejä, asuideoita ja laadukasta ostettavaa.

Zadaan kautta kuka tahansa voi ostaa muotia toiselta käyttäjältä jopa yli maan rajojen turvallisesti yhden napin painalluksella. Tuotteet toimitetaan nerokkaalla logistiikkaratkaisulla yhdessä Matkahuollon, Deutsche Postin ja DHL:n avulla käyttäjältä toiselle.

Zadaa tarjoaa myös jokaiselle tuotteelle 10 000 euron vakuutuksen, joka on osoittautunut yrityksen valttikortiksi.

Lue lisää: https://ehandel.fi/suomalainen-vaatekauppasovellus-zadaa-sai-23-miljoonan-euron-rahoituksen-laajentaa-saksaaan-ranskaan-ja-englantiin/

https://ehandel.fi/suomalainen-startup-tuo-vakuutukset-second-hand-ostoksiin/