Myyntiennätys lokakuussa – kasvua 300 prosenttia

Vaikuttajamarkkinointi poiki tulosta.

Viime viikolla ruotsalainen Elly Pistol kertoi yhteistyöstä Non-Violence-järjestön kanssa. Tänään yhtiö kertoo, että myynti Suomessa on kasvanut lokakuussa 300 prosenttia, muun muassa jo äsken mainitun projektin ansiosta sekä vaikuttajamarkkinoinnin avulla. Tässä avittamassa on ollut suomalaisvaikuttaja Aino Rossi.

Tänä päivänä meillä on asiakkaita 35 maassa, mikä osoittaa, että meistä pidetään myös kansainvälisesti ja Elly Pistolin kanssa samaistutaan. Elly Pistol on enemmän kuin vain hyvännäköiset vaatteet, olemme sanansaattaja, Elly Pistolin toimitusjohtaja Peter Lenerius sanoo.

Ilmoitus

Teemme töitä datajohteisesti ja kokeilemme ja arvioimme jatkuvasti. Saimme Suomessa nopeasti pitoa ja ankkuroimme yhteistyön vaikuttajien, jotka sopivat tuotemerkkiimme, kanssa. Kun myös vaikuttajayhteistyömme poiki hyvää tulosta olimme valmiita lähtemään paikalliseen designyhteistyöhön, hän jatkaa tiedotteessa.

Naapurimaassa Ruotsissa The Non-Violence Project Foundation lanseerattiin yhdessä vaikuttajien kanssa ja samanlaista yhteistyötä on Suomessa, niin mikro- kuin makrotasolla.

Vaikka Suomessa on pienemmät markkinat kaiken kaikkiaan Ruotsiin verrattuna, niin meidän käsityksemme on, että siellä on paljon vaikuttajia ja asiakkaita, joilla on Nelly Pistol-tyyli. He haluavat ottaa kantaa ja että tyyli on sellainen, mikä erottuu, Peter Lenerius kertoo.