Disturb hamuaa kansainvälisille markkinoille

Hurja määrä kasvupotentiaalia.

Disturb Scandinavia Oy:llä pyyhkii hyvin. Tiina ja Petri Skinnarin omistama yritys vei äskettäin ykkössijan Suomen paras verkkokauppa -kisassa ja liikevaihto on kasvanut vuodessa 30 prosenttia.  Kasvupotentiaalia on silti vielä vaikka kuinka paljon, kun kauppa laajenee myös muualle EU-alueella.

Ilmoitus

- Kehitysmahdollisuudet ovat rajattomat. Samoin kasvupotentiaalia on hurjasti. Kilpailu avaa myös omaa ajattelutapaa uudella tavalla, kertoo Tiina Skinnari.

Tulevaisuuden suunnitelmissa onkin seuraavaksi kansainvälistyminen.

- Olemme panostaneet paljon verkkokaupan uudistamiseen ja yrityksen sisäisten prosessien hiomiseen. Nyt on pakka kasassa kunnon kasvua ja kansainvälistymistä varten. Nyt saamme Ruotsin kauppamme kunnolla auki, ja pian myös toimitukset laajalti EU-alueella.

Paukkuja löydyttävä uudistumiseen

Haasteita löytyy silti sekä Suomen markkinoilla että kansainvälisillä. Tiina Skinnari toteaakin, että kilpailu on kovaa.

- Kehittymisessä ja kasvussa on aina omat sudenkuoppansa eikä kaikkeen pidä lähteä mukaan. Kilpailu on tietysti kovaa, mutta se tuo myös positiivista virettä mukanaan. Jatkuvaan uudistumiseen ja kehitykseen pitää aina löytyä paukkuja ja oikeat kumppanit, mikä ei aina ole itsestään selvää.

Vaatealan markkinoille on tunkua eikä sinne ihan jokainen yritys mahdu mukaan. Skinnari uskoo kuitenkin, että Disturb menestyy jatkossakin.

- Valttimme ovat asiakaslähtöinen ajattelutapa, laadukas verkkokauppa ja palvelu, halu ja kyky kehittyä jatkuvasti, kiinnostavat tuotteet, tiheästi päivittyvä valikoima sekä oma tuotemerkkimme Disturb Clothing, Skinnari luettelee.

Omistautunut asiakaspalveluun

Suomen paras verkkokauppa –kisan suurten verkkokauppojen ykkössija osoittaakin, että Skinnari ei kehu omaansa ihan turhaa. Voittoon nimittäin ylsi verkkokauppa, joka oli saanut eniten verratonta asiakaspalautetta.

Ilmoitus

- Disturbissa asiakaskokemus ja asiakkaan laadukas palveleminen on aina kaiken toiminnan keskiössä. Kehitämme verkkokauppaamme ja palveluamme jatkuvasti, ja pyydämme tasaiseen tahtiin asiakkailta palautetta.

Asiakkaiden kuuntelemisen lisäksi yritys toimittaa tilaukset nopeasti, jotta asiakkaat pysyvät tyytyväisinä.

- Meiltä tilaukset lähtevät nopeasti, ja juuri niin kuin asiakas on ne meiltä tilannut. Asiakaspalautukset hoidetaan niin ikään nopeasti, ja asiakaspalvelu kokonaisuudessaan on omistautunut sille, että asiakkaan kokemus meistä ja meillä asioinnista on ykkösluokkaa. Uskon, että nämä arvomme hehkuvat asiakkaalle saakka positiivisena kokemuksena, Tiina Skinnari toteaa.

LUE MYÖS: Disturb Scandinavia ja Urban Soul ovat voittaneet kilpailun Suomen parhaasta verkkokaupasta