Adform julkaisi uudenlaisen työkalun moderniin markkinointiin

”Maailman ensimmäinen riippumaton ja täysin integroitavissa olevan mainonnan teknologia-alusta.”

Adform julkaisi eilen Adform Flow-työkalun, joka helpottaa markkinoijia suunnittelemaan, ostamaan ja aktivoimaan digitaalisia kampanjoita intutiivisen käyttöliittymän kautta.

Adform Flow kokoaa heidän mukaansa yhteen kaikki markkinoijan tarvitsemat työkalut ja se yhdistää teknologian ja markkinointitiimien osaamisen mainonnan tuottavuutta kasvattavaksi kokonaisuudeksi.

Ilmoitus

Adform kertoo tehneensä markkinatutkimus Dynatan kanssa kyselyn, johon osallistui yli 1000 markkinoijaa. 74 prosenttia vastaajista kertoi haluavansa vain yhden työkalun kampanjoiden tehokkaaseen hallinnointiin.

Adformin alustakehitys on kulkenut oikeaan suuntaan. Uusi Adform FLOW on tehokkaampi ja säästää aikaamme. Personoitu käyttöliittymä lisää käytettävyyttä. Adformin first-party-datakyvykkyyksien myötä uskomme, että alusta on turvallinen teknologiavalinta myös evästemaailman muuttuessa, Matterkindin Pohjoismaiden toiminnoista vastaava johtaja Christopher Fernandez sanoo tiedotteessa.

Adform sanoo Flown tarjoava monipuolisen kokonaisuuden tarpeellisia ominaisuuksia, skaalautuvuutta, helppokäyttöisyyttä ja tehokkuutta vaihtoehtona suljetuille ekosysteemeille.

Nykypäivän markkinoijat tarvitsevat kokonaisvaltaisen ratkaisun, joka on räätälöitävissä omiin tarpeisiin. Olemme varmoja, että pystymme tuomaan merkittävää lisäarvoa asiakkaillemme, jotka voivat nyt tehdä aiempaa enemmän asioita yhdellä markkinointialustalla, Adformin toimitusjohtaja Troels Jensen sanoo.

Markkinoiden ainoana aidosti riippumattomana, täysin integroitavissa olevana teknologiana Adform tarjoaa läpinäkyvyyttä, tietosuojaa ja datan omistajuutta. Tarttuessaan näihin haasteisiin asiakkaat hyötyvät Adform FLOW:n uniikista arkkitehtuurista ja voivat turvallisesti saavuttaa merkittäviä tulosparannuksia, hän jatkaa.

 

LUE MYÖS: Uusi maajohtaja