Zalando Loungessa voi nyt shoppailla myös suomeksi

Liikevaihto ylitti viime vuonna ensimmäistä kertaa yli miljardi euroa.

Zalando kertoo lanseeranneensa Zalando Loungen nyt myös suomeksi. Zalando Lounge tarjoaa jäsenilleen päivittäin valikoidun kokoelman kampanjoita ja hienoja muotituotteita jopa 75 prosentin alennettuun hintaan. Zalando kertoo asiasta tiedotteessa.

Zalando Lounge, mikä on ollut tähän saakka jopa melko tuntematon osa muotijätin toimintaa, on saatavilla 14 Euroopan maassa.

Ilmoitus

Zalando Lounge käynnistää samalla 360° integroidun markkinointikampanjan, joka kulkee nimellä ”Explore mode ON” Saksassa, Ranskassa, Puolassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa ja Espanjassa. 

Vaikka Zalando Loungella on ollut todella vahvaa kasvua, se on edelleen hiukan piilossa oleva salaisuus, josta alamme nyt kertoa aktiivisemmin kuluttajille. Ensimmäisellä brändikampanjallamme tahdomme esitellä Loungen ja asettaa itsemme Euroopan alennusmuodin pääasialliseksi myymäläksi avaten ovet jännittäviin muotihetkiin tyylitietoisille kuluttajille, joka päivä, kaikkialla, Lisa Miczaika, Zalando Loungen markkinointi- ja myyntijohtaja.

Zalando kertoo, että kampanja ”Explore mode ON” on käynnissä 24.10.–21.11. televisiossa, digitaalisessa ulkomainonnassa, sosiaalisessa mediassa ja interaktiivisella aloitussivulla, jolla kampanja herää henkiin 360º -ympäristössä. Kampanjassa on mukana vaikuttajia jokaiselta markkina-alueelta, kuten Julia Toivola Suomesta. Kampanja on kehitetty yhteistyössä BETC-mainostoimiston kanssa.

Zalando investoi tärkeisiin pohjoismaisiin markkinoihin julkistamalla Zalando Loungen kunkin maan omalla kielellä, minkä lisäksi maksaminen onnistuu omalla valuutalla.