Verkkokauppojen myymälät kiinnostavat Ruotsissa

Jonottamista ja liikenneruuhkaa kun Royal Design avasi liikkeen.

Innokkaimmat shoppailijat olivat jo jonottaneet tuntikausia, kun muotiyritys Chiquelle äskettäin avasi pop-up -liikkeen Tukholman Mall of Scandinaviaan. Verkkokauppojen kivijalkamyymälät näyttävätkin herättävän kovasti kiinnostusta.

Ilmoitus

Ruuhkaa Kungsgatanilla

Viime viikonloppuna Tukholman keskustan Kungsgatan ruuhkautui ajoittain, kun Royal Design ja Room 21 avasivat yhteisen outlet-myymälän kaupungin sydämeen. Designtuotteisiin ja sisustustarvikkeisiin erikoistunut Royal Design sekä sisustus ja huonekalujen -verkkokauppa Room 21 avaavat yhteisen lippulaivamyymälän myöhemmin tänä vuonna.

- Kun vartijat avasivat ovet jonoa riitti Kungsgatanin ja Sveavägenin risteykseen asti (noin 200 metriä). Eniten kiinnostusta asiakkaissa herätti nojatuolit, valaisimet ja sunnuntaina myös tekstiilit sekä erilaiset sisustustarvikkeet, Magnus Petterson, Royal Designin ja Room 21:n tj kertoo Ehandel.se:lle.

Toimitusjohtaja Persson kertoo että Kungsgatan ruuhkautui osittain kokonaan viikonlopun aikana asiakkaiden suuresta määrästä.

Uudessa myymälässä Royal Design asettuu yläkertaan ja Room 21 alakertaan. Pääsiäisviikolla koko kauppa toimii kuitenkin vielä outlet-myymälänä, jossa osalliset yritykset myyvät muun muassa keittiötarvikkeita alennettuun hintaan.

- Palkkasin 23 myyjää ja kolme vartijaa viikonloppua varten, mikä oli onnistunut veto. Odotukset ennen avajaisia olivat korkealla, joten osasin odottaa suurta asiakasmäärää, Petterson sanoo.

Hän on positiivisesti yllättynyt siitä, että paikalla ollut henkilökunta onnistui käsittelemään suuren määrän verkkokauppatilauksia paikan päällä.

- Markkinatiimimme on tehnyt mahtavaa työtä ja paikan päällä käyneet tavarantoimittajat olivat vaikuttuneita työstämme ja ovat motivoituneita jatkamaan työntekoa meidän kanssamme.

Ilmoitus