Erittäin suosittu pk-yritysten parissa.
Tietotekniikan verkkokauppa Dustin on julkaissut tuloksensa kaudelta joulukuu-helmikuu. Pohjoismainen verkkokauppa on kasvattanut liikevaihtoaan lähes 9 prosentilla 270 miljoonaan euroon. Tulos oli noin 9,2 miljoonaa euroa.
Huomioitavaa tilikaudelta on myynnin suuri osuus pk-yrityksille, joka kasvoi peräti 22 prosenttia.
Samalla myynti yksityislle (B2C-segmentti) on kasvanut 11 prosenttia. Kokonaiskasvua hidasti myynti suurille yrityksille, sekä myynti julkiselle sektorille (LCP). Niiden kohdalla luvut näyttävät vaatimatonta 0,2 prosentin kasvua.
- Yhteenvetona voidaan sanoa, että Dustin on kehittynyt hyvin vuoden toisella neljänneksellä ja me näemme tulevaisuuden yhä positiivisena. Parempi tasapaino pk- ja LCP-segmenttien välillä sekä parannettu tuotekirjo, jossa on enemmän edistyneitä tuotteita ja palveluita vaikuttivat vahvasti marginaaliin, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Thomas Ekman.
Yrityksen 12 kuukauden liikevaihto oli noin 980 miljoonaa euroa.