Verkkokauppajätti: ”Voimakasta kasvua pienille ja keskisuurille”

Erittäin suosittu pk-yritysten parissa.

Ilmoitus

Tietotekniikan verkkokauppa Dustin on julkaissut tuloksensa kaudelta joulukuu-helmikuu. Pohjoismainen verkkokauppa on kasvattanut liikevaihtoaan lähes 9 prosentilla 270 miljoonaan euroon. Tulos oli noin 9,2 miljoonaa euroa.

Huomioitavaa tilikaudelta on myynnin suuri osuus pk-yrityksille, joka kasvoi peräti 22 prosenttia.

Samalla myynti yksityislle (B2C-segmentti) on kasvanut 11 prosenttia. Kokonaiskasvua hidasti myynti suurille yrityksille, sekä myynti julkiselle sektorille (LCP). Niiden kohdalla luvut näyttävät vaatimatonta 0,2 prosentin kasvua.

- Yhteenvetona voidaan sanoa, että Dustin on kehittynyt hyvin vuoden toisella neljänneksellä ja me näemme tulevaisuuden yhä positiivisena. Parempi tasapaino pk- ja LCP-segmenttien välillä sekä parannettu tuotekirjo, jossa on enemmän edistyneitä tuotteita ja palveluita vaikuttivat vahvasti marginaaliin, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Thomas Ekman.

 

Yrityksen 12 kuukauden liikevaihto oli noin 980 miljoonaa euroa.

Tilaa

Ethän ole unohtanut uutiskirjettämme Ehandeluutiset?

Kiitos!