Verkkokauppa menestyi – Weekday palaa Suomeen

Vaateliike avaa uuden kaupan Helsingissä.

Ilmoitus

Hyvin menestyvä verkkokauppa oli avainasemassa kun ruotsalainen vaateliike Weekday päätti palata Suomeen kolmen vuoden tauon jälkeen. Kivijalkakauppa avataan REDi-kauppakeskuksessa 20. syyskuuta.

- Olemme todella iloisia paluusta Suomeen, ja erityisesti siitä, että saamme jalansijaa Kalasataman eloisalta ja tyylikkäältä alueelta. Koemme, että REDIn ostoskeskus on täydellinen sijainti Weekdayn kaltaiselle modernille ja nuorekkaalle brändille. Verkkokaupasta näemme, että suomalaiset todella arvostavat Weekdayta brändinä, sekä kausittain vaihtuvia mallistojamme, joten olemme onnellisia voidessamme tuoda Weekdayn myös fyysisesti takaisin suomalaisille”, toimitusjohtaja David Thörewik sanoo lehdistötiedotteessa.

Kahdessa kerroksessa

Yli 620 neliön myymälä uudessa REDI-kauppakeskuksessa levittyy kahteen kerrokseen.

- Tätä uutta liikettä varten olemme kehittäneet täysin uudenlaisen myymäläkokemuksen, hyödyntäen ultramoderneja ja uniikkeja elementtejä ja soveltaen brändin estetiikkaa kauppakeskusympäristöön. Valoisa ja tunnelmallinen liike, jossa myös painetaan Weekdayn viikoittaisen Zeitgeist-konseptin printtipaitoja paikan päällä, tulee varmasti jäämään asiakkaiden mieleen, lehdistötiedotteessa sanotaan.

Juhlistaakseen paluuta Helsinkiin Weekday järjestää avajaisbileet Suvilahden Tiivistämössä lauantaina 15. syyskuuta.