Verkkokaupasta eväät suoraan rannalle tai puistoon

Alepa testaa fillarilähettiä verkkokaupan palveluna.

Ilmoitus

Noin 400 tuotteen valikoiman painopiste on piknik-eväissä kun Alepa testaa kesän ajan fillarilähettiä verkkokaupan palveluna.

– Ideana on lähinnä tarjota eväitä rannalle tai puistoihin, vaivattomasti ja nopeasti, HOK-Elannon verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua kertoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Keräily tapahtuu Alepa Elielin myymälästä Helsingin päärautatieaseman kyljestä. Toimitusalue ulottuu noin 2-3 kilometrin päähän keskustasta.

Tuotteiden valinta, toimitusosoitteen ilmoittaminen, toimitusajan määrittely ja maksaminen tapahtuvat osoitteessa alepa.fi/fillari.  Toimitusajat määritetään tunnin tarkkuudella klo 11 alkaen. Kuljetus onnistuu saman päivän aikana, jos tilaus tehdään ennen klo 17.30. 

Maksu tapahtuu verkkomaksuna Visa-, Mastercard-, Visa Electron-, Amex- sekä Diners -maksukortilla, asiakkaan oman valinnan mukaan debitillä tai creditillä. Kuljetuksen hinta on viisi euroa.

Tilauspalvelu avautuu torstaina 16.5. ja toimii siitä alkaen joka päivä elokuun loppuun asti. Ensimmäinen toimitus tapahtuu perjantaina. Kuljetuksista vastaa yhteistyökumppanina lähitoimituspalvelu Eezery. Se käyttää fillaripalvelussa uutta kuljetuksen seurantaa, jonka avulla asiakas voi seurata tilauksensa saapumista reaaliajassa kartalla.

– Alepoita on keskustan alueella useita, mutta kesken rennon puisto- tai rantapäivän saattaa matka tuntua pitkältä. Kunnon eväät ovat vain kännykän päässä. Fillariin on rakennettu erilliset eristelaatikot sekä kylmätuotteille että pakasteille, joten eväiden laatu on helteilläkin taattu, Ranua toteaa.