Uusi ennätys – yli 250 000 tilausta Black Weekin aikana

Liikevaihto yhden viikon aikana oli enemmän kuin koko vuonna 2013.

Nyt myös erilaisiin kauneustuotteisiin keskittynyt kosmetiikkajätti Lyko kertoo Black Weekin tuloksista. Yhtiö sai Black Weekin aikana yli 57 000 uutta asiasta ja pisti rikki vanhoja ennätyksiä. Perjantain Black Fridayn parhaiden tuntien aikana tilauksia tippui yli yksi per sekunti ja kaikkiaan tilauksia tuli yhden päivän yli 64 000.

Valmistelumme tuottivat tulosta, Lyko kirjoittaa tiedotteessa ja kertoo pidentäneensä kampanjan kestämään kokonaisen viikon.

Ilmoitus

Yhtiö kertoo edelleen, että suuresta paineesta huolimatta kaikki prosessit tekniikasta logistiikkaan toimivat hyvin. Lyko kertoo pakaneensa noin 23 000 tilausta ja 70 000 tuotetta vuorokaudessa.

Olen todella otettu, että henkilökuntamme on onnistunut käsittelemään tällaiset määrät ja samalla antaneet asiakkaille parhaan mahdollisen ostokokemuksen, yhtiön toimitusjohtaja Rickard Lyko kertoo.

Lykon liikevaihto Black Weekin aikana tänä vuonna oli enemmän kuin koko yrityksen liikevaihto vuonna 2013.

Olen myös iloinen siitä, että olemme tähän saakka tänä vuonna onnistuneet pitämään palautusprosentin hyvin alhaisena, alle prosentin, suuresta kasvusta huolimatta, Rickard Lyko jatkaa ja kertoo, että tunnelma yrityksen sisällä on edelleen korkealla ja energiaa on jäljellä hoitaa myös joulukauppa kunnialla.