Tori.fi: Ilmainen Shop-in-Shop autokauppiaille

“Puolen miljoonan euron apu suomalaiselle autokaupalle.”

Tori.fi tukee suomalaista autokauppaa poistamalla maksun autokauppiaille suunnatusta Tori-autokauppa-palvelusta loppuvuoden ajaksi. Tori.fi:n yrityksille suunnattu palvelu on tavallisesti maksullinen ja sen kautta saa oman kaupan, niin kutsutun Shop-in-Shopin, verkkosivuston sisälle.

Tori.fi ojentaa nyt auttavan kätensä, kun korona syö rankasti myös autokauppaa. Yhtiön mukaan käytettyjen autojen myynti on vähentynyt vain muutaman viimeisen viikon aikana 60 prosenttia ja korona on pudottanut uusien autojen menekkiennustettu noin 30 000 autolla tämän vuoden aikana.

Ilmoitus

Suomessa ja maailmassa vallitsevat kaikin tavoin poikkeukselliset ajat. Vähättelyyn ei ole syitä: tilanne on yrityksille katastrofaalinen. Siksi me haluamme tehdä yritysten välisessä yhteistyössä voitavamme. Tuotteemme, siis kauppamme ja sen koko volyymi, on nyt autokauppiaille ilmainen, Tori.fi:n toimitusjohtaja Juha Meronen sanoo yhtiön tiedotteessa ja kertoo edelleen, että autot ovat Tori.fi:lle huomattava kaupan ala.

 

”Vähintään puolen miljoonan euron panostus”

Äskettäin avattu mahdollisuus on siis suunnattu autokauppiaille, joille palvelu on normaalisti maksullinen. Maksuttomuus koskee niitä autokauppiaita, jotka jo käyttävät palvelua sekä uusia autokauppiaita.

Tämä on Tori.fi:ltä vähintään puolen miljoonan euron arvoinen panostus. Jos huomioidaan kasvutavoitteemme, joiden suhteen olimme hyvässä vauhdissa, panostuksen voi sanoa olevan liki miljoonan euron arvoinen, Meronen kertoo.

Tori.fi:n yrityspalvelua käyttää tällä hetkellä noin 1000 autokauppiasta ja sivustolla on myynnissä yhteensä noin 80 000 autoa, yhtiö kirjoittaa tiedotteessaan aiemmin tällä viikolla.