Synsam lanseeraa uuden konseptin Ai Eywear

”Brändi on jo avannut kolme fyysistä liikettä ja laajentanut vauhdilla verkkokauppaansa.”

Pahan haverin kohteeksi äskettäin joutunut Synsam kertoi tänään lanseeraavansa uuden Ai Eyewear-konseptin konsernin kaikissa liikkeissä Pohjoismaissa.

Ai Eyewear -konsepti tuo mukanaan monia etuja Synsamin asiakkaille. Kattava valikoima eri väri-, malli- ja linssivaihtoehtoja sekä erittäin kilpailukykyiset hinnat tekevät konseptista houkuttelevan. Asiakkaamme yksinkertaisesti saavat enemmän vastinetta rahoilleen, Suomen Synsamin toimitusjohtaja Vesa Mars sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

 

Voit suunnitella itse silmälasisi

Synsam kertoo edelleen, että Ai Eyewearin valikoimassa on niin aikuisten kuin lasten kehyksiä. Valikoimista löytyy kaikkiaan 1000 eri yhdistelmää. Konsepti toimii niin, että asiakas itse valitsee kehysten mallin ja värin sekä linssien värin.

Lasten ja nuorten valikoimastakin löytyy viisi mallia kahdessa eri koossa ja kuudessa eri värissä. Syksyllä on myös luvassa Limited Edition malli, jota löytyy kahdessa koossa ja neljässä värissä.

Silmälasien tarve nuoremmissa kohderyhmissä kasvaa vauhdilla, ja tietysti myös lapsille ja nuorille pitää pystyä tarjoamaan tyylikkäitä ja yksilöllisiä silmälaseja laajasta valikoimasta. Synsam Groupin päätös ottaa Ai Eyewear valikoimiinsa yhtä aikaa kaikissa pohjoismaisissa liikkeissään tuntuu todella mukavalta, ja se tulee juuri oikeaan saumaan, Ai Eyewearin toimitusjohtaja Martin Daniels sanoo.

Silmälasijätti panostaa myös ympäristöön ja kertoo, että Ain litteät lasikotelot ovat osa tätä työtä. Niiden ansiosta samaan kuljetukseen mahtuu muun muassa enemmän tuotteita.