Stockmannin tuplasi verkkokauppansa valikoimaan

Digikiihdytys edennyt nopeasti. Saatavilla yli 110 000 tuotetta.

Ilmoitus

Stockmann pilotoi Helsingin tavaratalosta toimitettavien tuotteiden verkkomyyntiä lasten muodin tuotteilla lokakuussa järjestetyn Hullut Päivät -kampanjan jälkeen. Onnistuneen pilotin seurauksena lähes koko Helsingin tavaratalon valikoima on nyt ostettavissa myös verkosta.

- On mahtavaa, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempaa palvelua myös verkossa. Nyt keräämme ja lähetämme asiakkaiden tilaamia tuotteita jakelukeskuksemme lisäksi myös Helsingin-tavaratalostamme. Toteutimme ketterästi eri toimintojamme tiiviisti yhdistävän hankkeen hyödyntämällä ja jatkokehittämällä jo olemassa olevia työkaluja, Stockmannin kehityspäällikkö Jari Grönmark sanoo tiedotteessa.

110 000 tuotetta

Tavaratalotoimituksen myötä tuotteiden saatavuus on parantunut merkittävästi, ja verkkokaupasta on ostettavissa nyt jo yli 110 000 tuotetta.

- Verkkokauppamme valikoiman tuplaaminen on tärkeä osa alkuvuodesta käynnistämäämme digikiihdytystä. Vauhti on todellakin ollut kova, sillä olemme miltei nelinkertaistaneet stockmann.comin valikoiman viime vuodesta. Tuotevalikoiman kasvattamisen lisäksi olemme lanseeranneet uusia verkkoshoppailua helpottavia palveluita, kuten puoleenyöhön saakka palvelevan Click & Collect -noutopisteen Helsingin-tavaratalossa, Stockmannin markkinoinnista ja digitalisaatiosta vastaava Anna Salmi kertoo mediatiedotteessa.

Helsingin keskustan tavaratalossa palvelevasta Click & Collect -pisteestä voi noutaa verkkokaupasta tilatut tuotteet itselleen sopivaan aikaan. Stockmann on sujuvoittanut verkko-ostosten tekoa myös nopeuttamalla verkkokauppatilausten toimitusaikoja, ja tilaukset toimitetaan nyt 1-3 arkipäivän kuluessa. Verkkokaupasta voi lisäksi Varaa ja nouda -palvelun avulla varata tuotteita kaikkiin tavarataloihin.

Uusi markkinapaikka kasvattaa valikoimaa jälleen ensi keväänä

Stockmann.comin valikoima täydentyy keväällä 2019 myös kumppanien tuotteilla, kun Stockmann lanseeraa Suomen ensimmäisen muotiin, kauneuteen ja kodin designiin keskittyvän markkinapaikan. Markkinapaikan pilotti on jo käynnistynyt ensimmäisen Stockmannin kumppanin, XS Lelujen, kanssa. Lelut palasivat syyskuussa asiakkaiden ostettaviksi stockmann.comissa.