Stockmann juhlistaa 160-vuotista taivaltaan yhteistyössä muotijulkaisun kanssa

Pohjoismaista muotia ja inspiraatiota yksinoikeudella Stockmannin asiakkaille.

Stockmann kertoo tänään solmineensa ainutlaatuisen yhteistyön Vogue Scandinavian kanssa. Tällä juhlistetaan samalla Stockmannin kunniakasta 160 vuoden taivalta muodin keulakuvana Suomessa. Vogue Scandinavia -julkaisua myydään valikoidusti ja Suomesta se löytyy yksinoikeudella Stockmannin tavarataloista Helsingistä.

Vogue Scandinavia on tunnettu tasokkuudestaan ja Stockmann taas on tunnettu korkealaatuisesta valikoimastaan sekä kaupungin parhaasta palvelusta. Meille on ilo ja kunnia toimia yhteistyössä. Olemme otettuja saadessamme Vogue Scandinavia -lehden myyntiin ainoana toimijana Suomessa. Koemme alkaneen yhteistyön hyvin luontevaksi juuri tänä vuonna, kun juhlistamme Stockmannin 160-vuotista taivalta muodin airuena Suomessa, Stockmannin muodin kategoriajohtaja Maiju Niskanen sanoo tiedotteessa ja jatkaa:

Ilmoitus

Kehitämme muodin kattaustamme jatkuvasti ja viime vuosien aikana olemme lisänneet valikoimaamme useita kymmeniä uusia naisten, miesten ja lasten pukeutumisen brändejä. Panostamme valikoimassamme kuluvalla kaudella erityisesti kotimaisiin brändeihin, vastuullisiin vaihtoehtoihin sekä kansainvälisiin huippuluokan merkkeihin.

Vogue Scandinavia kuuluu Vogue-lehtiperheeseen, joka tunnetaan muodin journalismista.

Olemme innoissamme voidessamme lanseerata Vogue Scandinavian ja Stockmannin erinomaisen yhteistyön. Vogue Scandinavia kattaa kaikki viisi Pohjoismaata. Olemme erityisen ylpeitä suomalaisen muodin eloisasta estetiikasta, muotoilusta ja kauneudesta sekä muodin parissa toimivista poikkeuksellisista kyvyistä ja lahjakkuuksista. Stockmann juhlii tänä vuonna upeata 160-vuotista taivaltaan muodin parissa. Nyt juhlimme sitä yhdessä - Suomen parasta brändiä ja muodin tavarataloa. Lämmin kiitos Stockmannille yhteistyöstä, Vogue Scandinavian päätoimittaja Martina Bonnier sanoo.

Stockmann aikoo tehdä yhteistyötä koko juhlavuoden ajan. Tiedossa on myös digitaalista sisältöä, kuten verkkokauppaan liittyviä Live Shopping -tapahtumia.