Stadium rantautui Suomeen 20 vuotta sitten

Julkaisi Kiitos liikunta-kampanjan, joka on kunnianosoitus kaikelle, mikä saa silloin tällöin unohtamaan arjen, hikoilemaan ja katsomaan elämää eteenpäin.

Urheiluväline- ja sporttimuotiketju Stadium juhlii keväällä 20-vuotispäiväänsä Suomessa. Ensimmäinen Stadium-myymälä avattiin Helsingin kauppakeskus Foorumissa huhtikuussa 2001. Sen jälkeen urheiluketjulla on mennyt maassa mukavasti ja yhtiöllä on tällä hetkellä yli 30 myymälää, Stadium Ski ja Stadium Outlet-konseptit sekä verkkokaupat stadium.fi ja stadiumoutlet.fi.

Visiomme maailman aktivoimisesta on nyt ajankohtaisempi kuin koskaan, Stadium Suomen Head of Store Operarions, Saana Rotkirch sanoo tiedotteessa ja jatkaa:

Ilmoitus

Mielestämme liikunta kuuluu kaikille, ja aiomme inspiroida aktiiviseen elämään myös tulevat 20 vuotta.

 

”Tärkeä rutiini monille”

Yhtiö kertoo samalla Suomessa ja Ruotsissa tänään alkaneesta Kiitos liikunta-kampanjasta. Stadium kertoo, ettei halunnut tehdä jumppaohjeita etätyöläisille vaan jotain, mikä erottuu.

Kun mietimme, miten ihmiset ovat voineet tänä poikkeusvuotena, ymmärsimme, että liikunta on ollut uskomattoman tärkeä rutiini monille. Treenaaminen on usein ollut tapa ylläpitää positiivista mielialaa, ottaa omaa aikaa puolisolta ja perheeltä sekä tarvittava tauko etätyöstä. Siksi tuntui luonnolliselta päätyä kampanjaan, joka juhlistaa liikuntaa ja kiittää sitä kuin henkilöä, joka auttoi meitä tämän raskaan, pitkän ajan vuonna 2020 ja nyt myös vuonna 2021, Stadiumin copywriter Alexandra Arvidsson ja AD/luova johtaja Annika Trangius kertovat.

Kampanja tulee näkymään laajalti tv:ssä ja ulkomainonnassa. Se sisältää myös kattavan vaikuttajayhteistyön ja mukana ovat muiden muassa artisti Yeboyah ja ex-jalkapalloilija Mikael Forsell.

Stadiumin kampanjafilmin voit käydä katsomassa täällä.