- On tapahtumassa suuri siirtyminen verkkokauppaan ja me Sportamoressa odotamme kävijäennätystä Black Fridayna. Laskemme myyvämme 20 prosenttia enemmän kuin viime vuonna, Sportamoren toimitusjohtaja Johan Ryding sanoo.
Kuudet pitkikset minuutissa
Viime vuonna Sportamoressa myytiin kuudet pitkikset minuutissa. Muita suosittuja tuotteita ovat ylelliset tuotteet, joita löytyy huokein hinnoin, kuten untuvatakit, kengät ja urheilukellot. Laskettelutuotteet ja hiihtolasit menevät myös heidän mukaansa hyvin. Niin myös tyypilliset joululahjat, kuten lumikelkat.
- Vuoden 2019 edellä olemme suunnitelleet sisäänsostoja pitemmän aikaa ja parantaneet yhteistyötä kumppaneidemme kanssa, jotta voimme kohdata asiakkaiden kysynnän paremmin. Olemme luoneet erityisen Black Friday-valikoiman, jolla on todella alennetut hinnat, Johan Ryding sanoo.
Hyvin valmistauduttu on puoliksi tehty
Edellisten vuosien oppien perusteella Sportamore on valmistautunut Black Fridayn suureen kävijämäärään, jolloin sivustolla vierailee viisi kertaa enemmän kävijöitä kuin tavallisena perjantaina. Sportamoressa on lisätty kapasiteettia ja systeemi on stressitestattu.
- Olemme hyvin valmistautuneita selviämään suuresta kävijämäärästä, jonka verkkokaupan huippuaika tuo tullessaan. Sportamorella on itse kehitetty kauppasysteemi, joka toimii todella hyvin suuren paineen alla. Odotamme, että sivusto tulee kestämään paineen ja että voimme toimittaa tuotteet nopeasti, kiitos huippumodernin robottivaraston, Johan Ryding kertoi yrityksen eilisessä tiedotteessa.