Singles Day toi nostoa myös Gigantin myyntiin

Noin 20 prosenttia lisäystä.

Ilmoitus

Maailman suurin ostospäivä ainakin kansainvälisesti näkyi myös Suomen Gigantin myyntiluvuissa. Sunnuntaina 11.11. vietetty Singles' Day kasvatti Gigantin myyntiä noin 20 prosenttia viime vuoteen verrattuna. Myydyimpiä tuotteita olivat televisiot, puhelimet ja kuulokkeet.

Gigantti aloitti Singles' Day -kampanjan lauantaina 10.11.

- Verkkokaupassamme oli selkeä myyntipiikki heti lauantaina puolilta öin, jolloin tarjoushinnat tulivat voimaan. Sunnuntaina nettitilausten määrä kasvoi 25 prosenttia viime vuoden Singles' Dayhyn verrattuna, kertoo Gigantin markkinointijohtaja Sami Särkelä tiedotteessa.

Myydyimpiä tuotteita olivat televisiot, puhelimet ja kuulokkeet.

- Myydyimpiä tuotteita olivat muun muassa 50-, 55- ja 65-tuumaiset televisiot, Samsung Galaxy S9+ ja Huawei Y6 -puhelimet sekä Marshallin kuulokkeet, Särkelä sanoo.

Singles' Day aloitti Gigantin loppuvuoden sesongin. Seuraavaksi vuorossa on 23. marraskuuta vietettävä Black Friday.