RTB House aloittaa Suomessa

Kansainvälinen teknologiayhtiö rantautui Suomeen – tarjoaa full funnel-markkinointia.

Teknologiayhtiö RTB House kertoo aloittavansa Suomessa. Yhtiön asiakkaisiin kuuluvat muiden muassa New Balance, Reebok ja Adidas, ja se pääsi Financial Timesin 1000-kisassa Euroopan nopeimmin kasvavien teknologiasektorin yritysten listallle 2021. Nyt yhtiö jatkaa laajentumista ja aloittaa Suomessa. Suomen toiminnoista vastaamaan on palkattu Jouni Laukkanen.

Olemme erittäin ylpeitä laajenemisestamme ja siitä, että olemme asettumassa uusille markkinoille Pohjoismaissa. On erittäin innostavaa päästä aloittamaan toiminta Suomessa ja Jouni on RTB Houselle erinomainen voimavara, RTB House Nordicsin liiketoiminnan kehityspäällikkö Karolina Klijer toteaa vähän aikaa sitten lähetetyssä tiedotteessa.

Ilmoitus

Yhtiö kertoo, että sen menestyksen taustalla ovat älykkäät retargointiratkaisut ja syväoppimiseen perustuva tekoälyalusta. Ratkaisujen tavoitteena on paremmin kohdennettu mainonta ja että asiakkaasta ei tule vain vierailija vaan myös ostaja.

Aloitan innoissani RTB Housen palveluksessa ja odotan malttamattomana, että saan olla mukana yhtiön kehityksessä. Minua kiinnostavat sekä full funnel - markkinointi ja brändäysratkaisut että retargetointi mobiilipelien yhteydessä. On myös mahtavaa saada jatkaa yhteistyötä IAB Finlandin kanssa, RTB House Finlandin myyntijohtaja Jouni Laukkanen kertoo.

RTB House aikoo liittyä IAB Finlandin jäseneksi ja tarkoituksena on jatkaa digitaalisen markkinoinnin ja sen tulevaisuuden muovaamista ja kehittämistä heidän kanssaan. Yhtiö toimii yli 70 maassa ja se työllistää reilut 750 työntekijää kautta maailman.