”Poikkeuksellisen vahva kehitys” – Zalando ottaa uuden H&M-tuotemerkin

”Fantastinen täydennys.”

Muotijätti Zalando on päivittänyt tämän vuoden prognoosiaan ”toisella neljänneksellä tehdyn poikkeuksellisen vahvan kehityksen” jälkeen. Zalando odottaa nyt, että myynti kasvaa 15-20 prosenttia vuoden aikana ja liiketulos tulee olemaan noin 250-300 miljoonaa euroa. Ennakkonumerot vuoden toisella neljänneksellä ovat 2,67-2,71 miljoonaa euroa, mikä tarkoittaa 32-34 prosentin kasvua.

Samalla kun Zalando päivitti prognoosiaan ja kertoi Q2 ennakkotuloksesta yhtiö kertoi myös, että he ottavat H&M:n omistuksessa olevan tuotemerkin, Arket, alustalleen. Arketin kokoelma tulee mukaan 21. elokuuta ja on Zalandon asiakkaiden saatavilla 17 eri markkinoilla.

Ilmoitus

Arketin laaja, kestävä muotikokoelma on fantastinen täydennys Zalandon valikoimaan. Arketin lanseerauksen kautta asiakkaamme saavat entistä suuremman tarjonnan pohjoismaista muotia, jossa fokus on hyvintehdyissä, kestävissä tuotteissa. Olemme todella iloisia voidessamme edelleen vahvistaa yhteistyötämme H&M-ryhmän kanssa ja toivotamme Arketin tervetulleeksi alustallemme, Zalandon Boris Ewenstein, Senior Vice President Supply, sanoo lehdistötiedotteessa.

 

180 uutta yritystä

H&M:n tuotemerkit Weekday ja Monki löytyvät jo nyt Zalandon alustalta.

Olemme niin iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä Zalandon kanssa ja odotamme, että voimme esitellä kokoelmamme heidän laajalle yleisölleen, tietoisille ja uteliaille asiakkaille, Arketin toimitusjohtaja Pernilla Wohlfahrt sanoo.

Zalandon mukaan he saivat 180 uutta yritystä mukaan alustalleen vuoden toisen neljänneksen aikana.