Panostaa luksustuotteisiin – kategoria, joka kasvaa vauhdilla

Uuden kampanjan tarkoituksena tavoittaa laajempi asiakaskunta.

Zalando kasvaa hurjaa vauhtia ja vuoden toisen neljänneksen numerot olivat uusi ennätys. Siitä huolimatta muotijätti ei ole laisinkaan tyytyväinen. Zalando kertoi nyt aamulla, että he aikovat kolminkertaistaa kasvunsa luksustuotteiden kategoriassa vuoteen 2023 mennessä. Päästäkseen tavoitteeseensa he aikovat kaksinkertaistaa premium- ja luksustuotteiden kategorian alustallaan.

Premium on jo nopeiten kasvava kategoriamme. Lisäämällä uusia designtuotemerkkejä, jatkamme asemamme vahvistamista designpäämääränä, niin asiakkaille kuin tuotemerkeillekin. Meidän mielestämme on jännittävää tarjota asiakkaille uusi onlinekokemus ja tarjota tuotemerkeille sopiva ympäristö, jossa he voivat esitellä itsensä, Lena-Sophie Roeper, Zalandon premium- ja luksustuotteiden päällikkö sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Tällä hetkellä Zalandon luksuspuoli käsittää kaikkiaan 260 tuotemerkkiä. Tuotemerkkien lisäämisen ohella he aikovat myös panostaa siihen, miten merkit esitellään sekä ”luksuspainotteiseen asiakaselämykseen”. He esittelevät jo nyt merkit samantyyppisellä tavalla kuin merkit esittelevät itse itsensä omilla kanavillaan. Zalando aloittaa myös kampanjan, jonka tarkoituksena on löytää entistä laajempi asiakaskunta.