Onninen Express digitalisoi asiakaspakettien luovutuksen

”Säästää luontoa ja asiakkaan aikaa”.

Onninen Express-myymälät luopuvat lähetteiden automaattisesta tulostamisesta kassalla ja siirtyy digiaikaan. Muutos säästää useamman rekkalastillisen verran tulostuspaperia vuosittain. Yhtiö kertoo asiasta tiedotteessa.

Onninen Express kertoo, että myymälöistä noudetaan noin 500 000 asiakastilausta vuodessa. Määrä on kasvussa. Asiakkaat tekevät tilauksen netissä ja tuotteet haetaan noutopisteestä. Aiemmin haun yhteydessä mukaan on annettu paperinen lähete, joka jää nyt historiaan.

Ilmoitus

Etsimme jatkuvasti keinoja parantaa entisestään asiakaskokemustamme ja mahdollisuuksia toimia ympäristöystävällisemmin. Siirtyminen uuteen digitaaliseen järjestelmään Onninen Express -myymälöissä toteuttaa molemmat tavoitteet: Säästämme vuosittain rekkalasteittain tulostuspaperia ja samaan aikaan tehostamme asiakkaan asiointia myymälässä. Luontoa säästyy ja asiakkaidemme palvelu parantuu, Onninen Expressin ketjujohtaja Kimmo Huttunen sanoo ja jatkaa:

Toimimme aktiivisesti vähentääksemme ja ehkäistäksemme oman toimintamme ja palvelujemme aiheuttamia päästöjä ja jätteitä. Pyrimme vähentämään kuljetustemme päästöjä ja pilotoimme kumppaniemme kanssa kiertotalousratkaisuja asiakkaidemme remonttijätteiden kierrättämiseksi Onninen Express -myymälöiden yhteydessä. Myös digitaaliset ratkaisut ovat osa vastuullisuusajatteluamme. Haluamme omalla toiminnallamme kannustaa myös asiakkaitamme paperittomampaan toimintaan

Halutessaan saa edelleen paperisen lähetteen.

Onninen Expressillä on 55 myymälän verkosto. Digitaalisten työkalujen käyttöönotto ja paperin kulutuksen vähentäminen on osa yhtiön vastuullisuustyötä.