Näin paljon maksaa mainostaminen TikTokilla

Arvioi myyvänsä 40 miljardilla dollarilla tänä vuonna.

TikTok panostaa täysillä mainostamiseen sosiaalisessa verkostossa.

Bloomberg paljasti nyt, mitä takeover-mainos maksaa TikTokin verkossa USA:ssa. Hintojen sanotaan myös nousevan sitä mukaan, kun TikTokin käyttäjäverkosto kasvaa ympäri maailman.

Ilmoitus

Lehden saaman dokumentin mukaan jotkin pyhäpäivät maksavat yli 2 miljoonaa dollaria, jos haluaa saada top-ilmoituksen verkostoon. Kaikki käyttäjät joutuvat katsomaan kyseisen ilmoituksen.

Tällä hetkellä tavallisen päivän hinta on noin 1,4 miljoonaa dollaria, vaikkakin summaa ollaan nostamassa 1,8 miljoonaan vuoden neljännen kvartaalin aikana. Jotkin pyhäpäivät ovat nousemassa yli 2 miljoonaan dollariin per päivä viimeisen neljänneksen aikana.

Nämä hinnat ovat huomattava nousu siihen verrattuna, mitä TikTok otti vain vuosi sitten, anonyymi lähde sanoo Bloombergille.

Bloomberg kertoo, että hintojen noususta huolimatta TikTok ei ansaitse erityisen paljon rahaa käyttäjäpohjaltaan tällä hetkellä.

Ilmoittajat eivät ole suunnanneet videobudjettia TikTokiin samalla tavalla kuin YouTubeen. Se on kuitenkin vain ajan kysymys, Brian Wieser markkinointitoimisto GroupM:sta sanoo.

Bloombergin mukaan TikTok laskee myyvänsä ilmoituksia 40 miljardilla dollarilla kansainvälisesti vuoden 2021 aikana.