NA-KD panostaa TikTokiin – sopimus suursuosikkien kanssa: ”Unelma”

”Voimme valita miten markkinoimme heitä.”

Yksi TikTokin alustaa hyödyntävistä verkkokaupoista on NA-KD, joka on julkaissut siellä 370 postausta ja sillä on noin 70 000 seuraajaa.

NA-KD:n Head of Social Media, Evan Thomas, kertoi vähän aikaa sitten Ehandelin sisarsivustolle muotiyhtiön TikTok-strategiasta, jonka tarkoituksena on viihdyttää ja sitouttaa asiakkaita.

Ilmoitus

Luomme in-house-sisältöä, julkaisemme uudelleen asiakkaidemme sisältöä ja otamme sisältöä vaikuttajiltamme. Nämä videot auttavat NA-KD:ta pitämään itsensä ”top-of-mind” kuluttajien keskuudessa ja auttaa meitä luomaan yhteyden asiakkaisiin.

Ennen kuin aloitat myynnin TikTokin kautta, katso ensin, että fokus on sisällön luomisessa, jonka potentiaaliset asiakkaasi haluaisivat nähdä omilta ystäviltään. Tee töitä vaikuttajien ja asiakkaiden kanssa luodaksesi tasaisen postauksien virran saadaksesi uusia seuraajia.

Nyt NA-KD on vienyt TikTok-panostuksen uudelle tasolle. Yhtiö on tehnyt vuoden mittaisin sopimuksen saksalaisten TikTok-tähtien, Lisa ja Lena Mantlerin kanssa. Heillä on kahdeksan miljoonaa seuraajaa. Asiasta uutisoi ruotsalainen Habit.

Lisa ja Lena edustavat monia vaatimuksia, joita me ja yleisömme arvostamme. He ovat erittäin luovia, tukevat yhteisöä ja uskaltavat unelmoida suuresti. Se on hyvin yksissä meidän tavoitteemme kanssa nostaa ja vahvistaa nuoria naispuolisia kykyjä, jotka inspiroivat uutta sukupolvea seuraamaan omia intohimojaan, NA-KD:n tuotemerkkipäällikkö Natasha Billing sanoo sivustolle.

Nyt 18-vuotiaat vaikuttajakaksoset ovat NA-KD:n tuotemerkkilähettiläitä ja tulevat käyttämään sosiaalisen median kanaviaan nostaakseen tuotemerkkiä esille.

NA-KD on tuotemerkki, johon me voimme samaistua ja heidän arvonsa käyvät yksiin meidän arvojemme kanssa. Meille on tärkeää, että saamme vapauden olla oma itsemme. Saamme valita mitä tuotteita nostamme esille, kuinka käytämme niitä ja saamme itse päättää miten markkinoimme niitä. Se on unelma Lisa ja Lena sanovat.