Mall of Triplan Badeli on vuoden kauppakeskusteko

”Kauppakeskus pystyy vastaamaan nopeasti koronapandemian tuomiin haasteisiin”.

Mall of Triplan Badeli-kauppakeskusverkkokauppa on voittanut Suomen Kauppakeskusyhdistyksen vuoden kauppakeskusteko-kilpailun. Yhdistys kertoo asiasta tiedotteessa.

Jyry perustelee, että uuden liiketoimintamallin pilotointi, loistava idea ja innovatiivinen toteutus nopealla aikataululla toivat voiton Mall of Triplalle.

Ilmoitus

Kauppakeskuksen ja verkkokaupan yhdistämisestä on kauan puhuttu, mutta sen toteuttaminen ei ole helppoa. Koronapandemian aikana nähtiin monen yksittäisen kaupan verkkokaupankäynnin kasvavan hurjasti. Mall of Tripla osoitti, että onnistuu se myös kauppakeskukselta. Heidän verkkokauppansa loi liikkeille täysin uuden kanavan tavoittaa asiakkaita. Se on merkittävä kehitysaskel alamme liiketoiminnan kehittämisessä, kilpailun tuomariston puheenjohtaja Maarit Hurme CBRE:ltä perustelee.

Mall of Triplan Badeli-nimellä kulkeva verkkokauppa yhdisti useat keskuksen kauppiaat ja asiakas pystyi hakemaan ostoksensa samasta noutopisteesta yhdellä kertaa ilman lähikontakteja. 

Kilpailussa kunniamainnon sai Kauppakeskus Lohi toimialan kehityksestä. Lisäksi tuomaristo palkitsi Hansakorttelin ja Kauppakeskus Myllyn yhteismarkkinointikampanjan erityismaininnalla. Erityismaininnat nappasivat myös Lähipalvelukeskus Hertsi rohkeasta johtamisesta ja viestinnästä sekä Kauppakeskukset Iso Omena, Myyrmanni ja IsoKristiina ympäristövastuullisuuden edistämisestä.