Lemmikkijätti voimakkaassa kasvussa – ”Vahvempi kuin koskaan aikaisemmin”

Lemmikin omistajien määrä kasvaa.

Musti Group kertoi kolmannen neljänneksen tuloksesta ja lemmikkijätin numerot näyttävät hyvältä. Liikevaihto periodilla kasvoi 20,2 prosenttia 82,7 miljoonaan euroon. EBITA kasvoi 13,3 prosenttia 7,3 miljoonaan euroon.

Kolmas neljännes osoitti jälleen kykymme kasvaa kestävällä tavalla neljännes neljänneksen jälkeen parantuneella marginaalilla ja olemme menossa pandemian jälkeiseen kauteen vahvassa asemassa, Musti Groupin toimitusjohtaja David Rönnberg kommentoi numeroita.

Ilmoitus

Pandemian aikana lemmikkien määrä pohjoismaisissa kodeissa on kasvanut, mikä on luonnollisestikin ollut yhtiölle hyvä asia.

Kaikkein tärkeintä, Musti Groupin kasvu, mitä tulee uusiin pentujen omistajiin, on jatkanut kasvuaan vahvempana kuin koskaan. Olemme tehneet ennätyksen asiakasryhmässä uudet pentujen omistajat, mikä on kasvanut 33 prosenttia, David Rönnberg toteaa.

Musti Group on niin ikään kasvattanut fyysisten myymälöidensä määrää 290 kappaleesta 308 kappaleeseen. Lojaalien asiakkaiden määrä on kasvanut 1,1 miljoonasta käyttäjästä lähemmäs 1,3 miljoonaan.

Nopea myymälöiden laajentuminen, tarkoituksena rakentaa saumaton ekosysteemi asiakkaiden kasvavalle määrälle ja vahvistaa omien ja ylellisten asiakkaiden tarjontaa on maksanut lyhyellä tähtäimellä, mutta se tulee maksamaan itsensä takaisin pitkällä juoksulla, David Rönnberg sanoo.