Lisääntynyt nettikauppa oli yksi Kotipizzan menestyksen avaimista toisella neljänneksellä.
Kotipizza-ketjun myynti kasvoi yhteensä 14,8 prosenttia edellisen vuoden vastaavasta ajankohdasta kivijalkaravintoloiden ja verkkokaupan myönteisen myynnin kehityksen vauhdittamana.
- Kotipizza Groupin ketjumyynnin kasvu jatkui voimakkaana tilikauden toisella neljänneksellä, ja myynti kehittyi erinomaisesti sekä vertailukelpoisen myynnin että keskiostoksen osalta. Ketjumyynti kasvoi vuoden toisella neljänneksellä 16,2 % (16,4 %) edellisen vuoden vastaavasta ajanjaksosta ja oli 31,6 miljoonaa euroa (27,2), Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen toteaa tiedotteessa.
Verkkomyynnillä lähes 60 prosentin kasvu
Kotipizza-ketjun verkkokaupan myynti kasvoi 59,3 prosenttia edellisvuodesta. Verkkokaupassa sekä keskiostos että asiakasmäärät kasvoivat selvästi edellisvuodesta.
Katsauskauden aikana Kotipizza-ketjussa jatkettiin strategian mukaisesti kuljetuskonseptin uudistusta ja otettiin käyttöön lisää uusia kotiinkuljetusautoja, joiden lämpölaatikkoteknologian ansiosta pizza tulee kuumana perille.