Kritiikkitulva Nelly.comille: ”Ei muutoksia yhdeksään vuoteen”

Myöhästymisiä eikä asiakaspalvelu vastaa.

”Kauhea” asiakaspalvelu, toimitukset, jotka eivät ole oikein ja asiakkaiden palautusten liian hidas käsittely.

Ilmoitus

Nämä ovat osa niistä palautteista, jotka verkkokauppa Nelly on saanut viime viikkoina arvostelusivusto Trustpilot:in sivustolla. Kritiikeissä todetaan, että toimitusta on saanut odottaa jopa kaksi kuukautta ja palautusten rahoja jopa viisi viikkoa.

- Olen odottanut pakettia yli kaksi kuukautta ja vaikka olen kirjoittanut sekä Nellylle että soittanut Postnordille, niin näyttää siltä etten saa pakettia lainkaan, asiakas kirjoittaa.

- Toimitukset eivät koskaan pidä paikkansa. Nelly ei ole parantanut otteitaan yhdeksässä vuodessa lainkaan. 3-5 päivää on aina yli viikko. Palautuksia saa odottaa vähintään kuukauden, vaikka yritys lupaa ne kahdessa viikossa, toinen asiakas huomauttaa.

Vaikka verkkokauppa onkin saanut muutamia loistaviakin palautteita heinäkuun aikana, niin kuusi kymmenestä palautteesta on asiakkailta, jotka ovat hyvin pettyneitä palveluun.

”Paljon tekemistä”

Tanskalainen lehti Ekstra Bladet on myös huomannut tilanteen ja yrittänyt useamman päivän ajan saada vastuuhenkilöitä kiinni Nellyltä. Tuloksettomasti tosin. Facebookissa Nelly kuitenkin ilmoittaa, että myöhästelyt johtuvat yrityksen monista kiireistä tällä hetkellä.

Ekstra Bladetin mukaan asiakkaat, jotka ovat ottaneet yhteyttä Nellyyn sosiaalisen median kautta, ovat saaneet seuraavan vastauksen:

- Hei. Meillä on tällä hetkellä paljon tekemistä ja olemme pahoillamme, ettemme ole voineet vastata nopeammin. Käsittelemme vanhimmat sähköpostit ensimmäiseksi ja palaamme pian auttamaan sinua kysymyksissäsi. Kiitos ymmärryksestä, kirjoittaa Nelly.

Ilmoitus