Klarna valloittaa vauhdilla markkinoita USA:ssa

”Lokakuusta 2020 lähtien palvelun käyttö on kasvanut joka kuukausi miljoonalla uudella asiakkaalla.”

Klarna kertoo tänään tarjoavansa maksupalvelujaan jo yli 15 miljoonalle yhdysvaltalaiselle kuluttajalle, ja Klarnan sovellus on Apptopian mukaan Yhdysvaltain 10 ladatuimman shoppailusovelluksen joukossa. Sovelluksen käyttäjien määrä on kasvanut vuodessa 204 prosenttia. Esimerkiksi viime vuoden joulukuussa sovelluksen latasi 60 000 käyttäjää päivässä.

Nyt maksujätti aikoo vauhdittaa kasvua entisestään ja osallistuu NFL:n Big Gameen, jonka finaali sunnuntaina on vuoden suurin urheilutapahtuma, ja tunnetaan spektaakkelimaisista mainoksistaan.

Ilmoitus

Klarna on luonut sunnuntaita varten huumorilla varustetun mainoskampanjan yhdessä koomikko Maya Rudolphin kanssa. Kysessä on Klarnan historian suurin markkinointipanostus Yhdysvalloissa, maksujätti kertoo tiedotteessa tänään.

Olemme aina pyrkineet haastamaan status quon, eikä ‘Big Game -debyyttimme’ ole poikkeus. Tiesimme, että tämä vaatii aivan uudenlaista revittelyä, ja olimme innoissamme kun löysimme Mayan, jonka huumori, musikaalisuus ja tyyli ovat vailla vertaansa, Klarnan CMO David Sandstrom kertoo.

Osana kampanjaa maksujtti haluaa tukea pieniä ja vähemmistöön kuuluvia yrittäjiä, jotka ovat olleet pandemiavuonna kovilla.