JYSK takoi uusia ennätyksiä

JYSK Nordicin liikevaihto tilikaudella 2018/19 oli 17,5 miljardia Tanskan kruunua.

 

Ilmoitus
Ilmoitus

JYSK Nordicin viimeisimmän tilikauden liikevaihto kasvoi yhdeksän prosenttia ja nousi näin ollen 17,5 miljardiin Tanskan kruunuun. JYSK uskoo niin ikään, että ammattitaitoinen henkilökunta ja asiakkaaseen keskittyminen niin verkossa kuin kivijalkaliikkeissä on avain menestykseen. Yritys avasi viimeisen tilikauden aikana 96 uutta myymälää ja asiakasmäärä kasvoi 3,5 miljoonalla edellisvuoteen verrattuna.

- Olen kaiken kaikkiaan varsin tyytyväinen. Liikevaihto on kasvanut yhdeksällä prosentilla huolimatta siitä, että valuuttakurssit ovat olleet lievästi meitä vastaan. Samalla olemme osoittaneet, että pystymme edelleen houkuttelemaan paljon uusia asiakkaita sekä myymälöihimme että verkkokauppaamme, JYSKin toimitusjohtaja Jan Bøgh sanoo yrityksen tiedotteessa.

Kokonaisuudessaan verkkokaupan osuus myynnistä on seitsemän prosenttia.

- Olemme investoineet ja panostamme edelleenkin voimakkaasti asiakkaiden myymälästä ja verkosta ostamisen kehittämiseen. Olemme edenneet pitkälle, mutta tehtävää on vielä paljon, ja jatkamme niin myös uudella tilikaudella, jossa tällä on tärkeä rooli strategiassamme, Jan Bøgh toteaa.

 

"Tuloksena entistä vahvempi JYSK"

Alkaneella tilikaudella Jysk Nordic ja Dänisches Bettenlager, jotka ovat aiemmin muodostaneet JYSK Groupin, yhdistetään. Syyskuun alusta kaksi liiketoimintayksikköä on kulkenut yhdellä nimellä JYSK.

- On aina iso tehtävä yhdistää konsernin kaksi liiketoimintayksikköä erilaisine työtapoineen, IT-järjestelmineen ja niin edelleen. Toisaalta meillä on erittäin lahjakkaita työntekijöitä ja kaikki ovat suhtautuneet myönteisesti tehtävään. Siksi en myöskään epäile, etteikö tuloksena ole entistä vahvempi JYSK, Jan Bøgh kertoo yhtiön tiedotteessa.

Ilmoitus
Ilmoitus

Tilaa

Ethän ole unohtanut uutiskirjettämme Ehandeluutiset?

Kiitos!