Hullujen Päivien tuotteita uusilta noutopisteiltä ja muokatuilla toimitusmaksuilla

Verkkokaupan tuotteiden hakutoimintoa parannettu.



Stockmannin viisipäiväinen Hullut Päivät -kampanja käynnistyy ensi viikon keskiviikkona. Painetut Hullujen Päivien kuvastot ilmestyvät lähipäivinä, ja kampanjan tuotteisiin pääsee jo nyt tutustumaan Stockmann-mobiilisovelluksen kautta. Stockmann kertoo tiedotteessa, että sunnuntaihin 14.10. saakka jatkuva kampanja tarjoilee monenlaisia uutuuksia ja tuttuja suosikkeja sekä verkkokaupassa että Stockmann-tavarataloissa.

– Haluamme tarjota jokaisilla Hulluilla Päivillä asiakkaillemme jotain uutta ja inspiroivaa. Kampanjassa on jälleen muun muassa ensimmäistä kertaa mukana olevia brändejä, kuten kotimainen Hakola, urheilusuosikki Champion ja kosmetiikan helmi La Mer. Olemme tehneet shoppailua sujuvoittavia parannuksia jälleen myös hullupaivat.comiin, joka on ollut kampanja kampanjalta entistä suositumpi, Stockmannin tavaratalotoiminnoista vastaava Maiju Niskanen kertoo tiedotteessa.

Stockmannin First- ja Exclusive-kanta-asiakkaat pääsevät aloittamaan hulluttelun jälleen keskiviikkoaamuna jo kello 6.30, kun tavaratalojen ovet avautuvat normaalisti kello 7.00. Tapiolan-tavaratalo myös laajentaa aukioloaikaansa ja on avoinna keskiviikosta perjantaihin kello 22 saakka.

Uudistuksia asiakkaiden toiveiden pohjalta

Verkkoshoppailijoita ilahduttavia uudistuksia ovat muun muassa lisääntyneet tilausten noutopisteet ja asiakkaiden toiveiden pohjalta muokatut toimitusmaksut. Yli 150 euron suuruisen tilauksen perustoimitusmaksu on nyt ensimmäistä kertaa ilmainen. Hullutpaivat.comista tehdyt verkkokauppatilaukset voi noutaa Matkahuollon ja Postin toimipisteiden lisäksi myös Schenkerin noutopisteistä, ja tämän myötä pisteitä on yhteensä jo yli 2 000 ympäri Suomen.

Verkkokaupasta löytyvien tuotteiden hakutoimintoa on parannettu, ja Hullujen Päivien valikoimissa olevat uudet brändit on merkitty selkeästi brändilistauksessa. Myös oman ostoslistan noudattaminen on nyt verkossa entistä helpompaa: Hullutpaivat.comissa voi laittaa itselleen kalenterimuistutuksen, kun muistilistalle tallennetut tuotteet tulevat myyntiin.

Stocmann ilmoittaa tiedotteessa, että jos haluttu tuote jää kuitenkin syystä tai toisesta saamatta tai esimerkiksi värivalinta osoittautuu myöhemmin vääräksi, kannattaa kääntyä Facebookin Hullut Päivät kierrättää -kirpputoriryhmän puoleen. Viime keväänä avautunut suosittu ryhmä jatkaa edelleen tämän syksyn ja aiempien Hulluilta Päiviltä ostettujen aarteiden kierrättämistä. Ryhmä toimii Facebookin Hullut Päivät -ryhmän alla.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest