H&M löytyy nyt myös Intian suurimmalta verkkokauppa-alustalta

Lanseerattiin Bollywood-näyttelijöiden kanssa.



 

H&M kertoi maaliskuun lopulla ensimmäisen neljänneksen tuloksistaan ja siitä ilmeni muun muassa, että muotijätti aikoo jatkaa verkkokauppaan liittyvien suurempien investointien parissa. Suunnitelmissa oli muun muassa verkkokauppalanseeraus intialaisten alustojen Myntra ja Jabong kanssa.

Lanseeraus Myntran kanssa on nyt toteutunut.

– Näemme todella suuren potentiaalin Intian markkinoilla ja odotamme luottavaisin mielin kun tuotemerkkimme tulevat uusien intialaisten asiakkaiden saataville. Myntra tulee olemaan loistava täydennys H&M:n olemassa oleville fyysisille ja digitaalisille liikkeille Intiassa, H&M:n Intian maajohtaja Janne Einola (kuvassa) sanoo lehdistötiedotteessa.

 

Yhteistyö Myntran kanssa käynnistyi muotijätin osalta yhteisellä kampanjalla nuorten Bollywood-näyttelijöiden kanssa. Kampanjassa intialaisilla asiakkailla on mahdollisuus nähdä millaista tyyliä H&M tulee tarjoamaan Myntrassa.

Sivun virallinen lanseeraus oli 20. elokuuta ja H&M tarjoaa onlineliikkeessään Intiassa noin 15 000 tuotteen valikoiman. Liike Myntrassa on osa H&M:n omnikanavaista strategiaa.

H&M on avannut vuodesta 2015 alkaen yhteensä 42 fyysistä liikettä Intiassa sekä sivuston, joka lanseerattiin vuonna 2018.

 

KUVA: LINKEDIN

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest