HalpaHallin verkkokauppa palvelee nyt myös viittomakielisiä

Halpahalli on ottanut käyttöönsä Chabla-mobiilitulkkauspalvelun verkkokaupassaan. Nyt viittomakielisillä asiakkailla on mahdollisuus saada palvelua omalla äidinkielellään.

- Haluamme olla verkkokaupan edelläkävijöitä tarjoamalla asiakaspalvelua myös viittomakielisille asiakkaille. HalpaHallin verkkokaupasta voi tilata luottaen siihen, että viittomakielellä hoituu yhteys asiakaspalveluun kaikissa verkkokauppaan ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä, HalpaHallin asiakaspalvelupäällikkö Eveliina Palola sanoo yhtiön tiedotteessa.

HalpaHallin verkkokauppapäällikkö Tapani Mustonen toteaa, että palvelu on erinomainen esimerkki siitä miten digitalisaatio voi tarjota ihmisille parempaa arkea.

Ilmoitus

-  Tällä palvelulla helpotamme niitä vaikeuksia, joita kuurot kohtaavat jokapäiväisessä elämässään. Tässä tapauksessa puhelimella asiointiin liittyviä, Mustonen toteaa.

Chabla-applikaatio ladataan maksutta puhelimeen eikä sen kautta asioinnista veloiteta maksua.

Chablan perustaja Marko Vuoriheimo on tyytyväinen yhteistyöhön.

- Tämä on meille viittomakielisille upea juttu. Enää ei tarvitse pyytää perheenjäsentä tai kaveria soittamaan verkkokauppaan, jotta saisin haluamani tuotteen tai tiedon. Kiitos HalpaHallille, että se tarjoaa tämän upean palvelun, Vuoriheimo sanoo HalpaHallin tiedotteessa.