EMEET: Avarda on kauppiaan paras kumppani

”Menestymme alallamme, sillä tuemme kauppiaan oman brändin rakentamista ja keskitymme tarjoamaan erinomaista palvelua kauppiaalle sekä kauppiaan asiakkaille.”

 

Ilmoitus
Ilmoitus

TEEMME YHTEISTYÖSSÄ EHANDEL EVENTIN KANSSA HAASTATTELUJA VALIKOITUJEN YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN KANSSA.

 

Syksyn Emeet Helsingissä pidetään 1. lokakuuta. Tapahtuman edellä haastattelemme tapahtuman yhteistyökumppaneita ja tänään vuorossa on Avarda. Kysymyksiin vastaa Avardan myyntijohtaja Jari-Pekka Sova (kuvassa).

 

Kerro hieman yrityksestänne ja tarjoamistanne palveluista.

- Avarda tarjoaa täyden palvelun maksuratkaisut verkkokauppiaille kaikkiin Pohjoismaihin sekä Viroon. Avarda on osa Pohjoismaista TF Bankia, joka on tarjonnut vähittäiskauppiaille myynninrahoitusta jo 80-luvulta lähtien.

- Avardan palvelut auttavat kauppiasta alentamaan asiakkaan hankinnan kustannuksia, kasvattamaan konversiota sekä parantamaan kannattavuutta. Palvelu sisältää kauppiaskohtaisen tilin, ilmaista markkinointitilaa sekä mahdollistaa asiakaskommunikaation muokkaamisen kauppiaan strategian mukaiseksi. Avarda tukee kauppiaan ja asiakkaan välistä suhdetta korostaen kauppiaan brändiä. Hakukoneiden, vertailusivustojen sekä pirstaloituneen median käytön maailmassa, Avarda tarjoaa kauppiaalle mahdollisuuden tavoittaa asiakkaat kuukausittain ja viestiä ajankohtaisista kampanjoista sekä asiakkaille tärkeistä asioista.

- Perinteisesti etenkin suuret kauppiaat ovat arvostaneet Avardan palvelua, mutta nykyisin myös pienemmät kauppiaat ovat kiinnostuneet palveluistamme, sillä asiakaskokemukseen kiinnitetään entistä enemmän huomiota.

Ilmoitus
Ilmoitus

 

Millaiselta markkinat alallanne näyttävät tällä hetkellä?

- Markkina ja verkkokauppa kasvavat jatkuvasti digitalisaation sekä kuluttajakäyttämisen muutoksen myötä. Ratkaisumme toimivat loistavasti myös myymälöissä, joten kysyntää palvelullemme on todella paljon. Toisaalta kilpailijoita on nykyisin myös useita, jotka ovat tulleet markkinoille hieman eri tulokulmista. Menestymme alallamme, sillä tuemme kauppiaan oman brändin rakentamista ja keskitymme tarjoamaan erinomaista palvelua kauppiaalle sekä kauppiaan asiakkaille. Avardalla on korkea työmoraali sekä kannustava ilmapiiri ja meillä on töissä hauskaa. Mottomme on ollut alusta alkaen olla kauppiaan paras kumppani ja olemme tyytyväisiä, kun voimme auttaa kauppiasta oman liiketoimintansa haasteissa.

 

Millaisia muutoksia on arvionne mukaan odotettavissa tulevaisuudessa?

- Asiakaskokemuksen merkitys kasvaa entisestään. Kauppiaiden täytyy keskittyä asiakaskokemukseen koko asiakkaan elinkaaren ajan. Hyvällä palvelulla voitetaan asiakkaita, saadaan heidät palaaviksi asiakkaiksi sekä suosittelemaan kauppiaan palveluita omalle verkostolleen. Kasvavan kilpailun myötä kauppiaat pyrkivät käyttämään omia vahvuuksiaan myymälöiden ja verkkokaupan yhdistämisessä. Hankinta ja toimitusprosessit harmonisoidaan kanavista riippumattomiksi. Maksupalvelutarjoajan täytyy auttaa kauppiasta voittamaan nämä haasteet.

- Viime vuosina olemme keskittyneet rakentamaan verkkokauppoja pitkälti nopea konversio edellä, joten on mielenkiintoista nähdä tulemmeko tulevaisuudessa näkemään kauppoja, jotka haluavat ennemmin keskittyä sivustolla vietetyn ajan maksimointiin. Tällöin asiakkaasta saadaan kerättyä enemmän dataa sekä pystymme kasvattamaan mahdollisuuksia vaikuttaa asiakkaaseen. Näistä esimerkkeinä voivat olla sisällön tuottaminen, pelillistämiset tai kuluttajien yhteishankinnat.

 

Miten alanne on muuttunut digitalisaation myötä?

- Asiakas saa nykyisin paljon tietoa tuotteista ja palveluista eri arvosteluista, blogeista, kauppiaalta ja niin edelleen. Hintojen vertailu ja tiedon jakaminen on kasvanut. Asiakas saa enemmän tietoa tuotteista, mutta toisaalta markkinointi ulottuu someen ja ostaminen on tehty helpoksi. Nämä ovat tehneet asiakkaan ostopäätöksistä vaikeammin ennustettavia. Verkossa ostaminen yleistyy kaikissa segmenteissä avaten jatkuvasti uusia mahdollisuuksia niin kauppiaille kuin maksupalvelutarjoajillekin.

 

Oletteko olleet aikaisemmin mukana Emeet-tapahtumissa? Jos olette, niin kerro kokemuksistanne.

- Olemme olleet mukana aiemminkin ja kokemus on ollut todella positiivinen. Emeet on ollut mahtava tapahtuma, jossa kauppiaat jakavat arvokkaita kokemuksia toisilleen. Hieman yllättävämpi kokemus on ollut tapahtumajärjestäjien oma karaoke show illallisen yhteydessä.

 

Millä mielin lähdette syksyn Emeetiin?

- Lähdemme syksyn Emeetiin intoa täynnä ja suurella mielenkiinnolla.

Tilaa

Ethän ole unohtanut uutiskirjettämme Ehandeluutiset?

Kiitos!