Ehandelin jäsenpalvelu Edge lanseerattiin myös Suomessa

”Tavoitteena on, että Edge kasvaa Suomessa yhtä suureksi kuin Ruotsissa.”

Ehandel lanseerasi aiemmin tällä viikolla Edge-palvelunsa kattamaan myös Suomen. Ruotsissa palvelu on saanut suuren suosion ja tavoitteena on, että se saa vähintään saman ulottuvuuden myös täällä.

 

Ilmoitus

Mikä sitten on Edge?

Edge on Ehandelin jäsenpalvelu verkkokauppiaille. Edge antaa jäsenilleen kilpailukykyiset hinnat, mikä säästää niin verkkokauppiaan aikaa kuin rahaa eikä heidän tarvitse itse neuvotella suurten palveluiden toimittajien kanssa, Edgen päävastaava Jenny Nellbert kertoo.

Toisin sanoen uudet sekä pienet ja keskisuuret verkkokauppiaat voivat halutessaan saada suurta hyötyä palvelusta.

 

Kuinka paljon palveluiden tarjoajia on liittynyt jo nyt mukaan?

Tällä hetkellä 4 kappaletta. Etsimme jatkuvasti uusia, joten jos olet verkkokauppapalveluiden toimittaja ja kiinnostunut Edgestä, niin voit aina ottaa meihin yhteyttä.

Edge on siis jo olemassa oleva palvelu, joka on saanut suurta suosiota naapurimaassa Ruotsissa.

Ruotsissa mukana on noin 5000 verkkokauppiasta ja 35 palveluiden toimittajaa, Jenny kertoo ja jatkaa:

Ilmoitus

Eli olemme päässeet siellä jo aika pitkälle ja tarkoituksena on, että palvelu saa Suomessa saman ulottuvuuden.

Ruotsissa palvelu aloitettiin neljä vuotta sitten, vuonna 2016. Pikkuhiljaa se on tarkoitus lanseerata myös Norjassa.

 

Millaiset odotukset sinulla on nyt, kun palvelu on lanseerattu Suomessa?

Me haluamme luonnollisestikin auttaa ja edistää suomalaisia verkkokauppiaita, joten toivomme, että verkkokauppiaat näkevät palvelumme ja liittyvät jäseniksi, jotta me voimme neuvotella heille paremmat hinnat ja ehdot ja voimme saada laajemman palvelun käyttöön myös Suomessa, Jenny Nellbert lopettaa.

 

Edgeen voit käydä tutustumassa täällä.