Clas Ohlson avaa aivan uudenlaisen myymälän – ei vielä Suomeen

”Ensimmäinen laatuaan”.

Clas Ohlson paljasti äskettäin verkkokauppansa liikevaihdon olevan lähemmäs 30 miljoonaa euroa. Yritys tekee suuria panostuksia verkkokauppaan, mutta nyt myös kivijalkakauppaan.

Ilmoitus

Yritys ilmoitti vastikään avaavansa täysin uudenlaisen myymälätyypin, jota he kutsuvat nimellä ”Clas Ohlsonin kotona”. Yrityksen kotimaa Ruotsi ei pääse osallistumaan tähän uuteen konseptiin, vaan myymälä avataan Osloon.

”Nopea ja joustava kotiinkuljetus”

Myymälä tekee yhteistyötä muun muassa verkkokauppa Botanik.no:n sekä kotiinkuljetusyritys Porterbuddyn kanssa.

- ”Kotona” on ensimmäinen Clas Ohlson –myymälä, jossa asiakkaat voivat kokea osan tuotevalikoimasta kodinomaisessa ympäristössä. Konseptimyymälän avajaisten aikaan olemme aloittaneet uudet yhteistyöt Botanik ja Porterbuddyn kanssa, jonka johdosta myymälä voi tarjota suuren valikoiman tuoreita kukkia ja kasveja sekä nopean ja joustavan kotiinkuljetuksen, yritys kertoo lehdistötiedotteessa.

Konsepti perustuu asiakkaitten toiveisiin sekä käynteihin heidän kodeissaan. Myymälä kutsuu asiakkaita myös osallistumaan kursseille.

- Järjestämme myös uudessa myymälässä asiakasiltoja erilaisilla teemoille ja syksystä lähtien tarjoamme kursseja ja neuvoja koteihin yhteistyössä muun muassa Botanikin sekä sisustusbloggaaja Synnøve Skarbøn kanssa.

Parempaa asiakaspalvelua

Clas Ohlson toivoo uuden konseptinsa nostavan asiakaspalvelun täysin uudelle tasolle. Erityisesti yhteistöiden avulla.

- Haluamme nostaa asiakaspalvelun uudelle tasolle, ja tarjoamalla nopean ja joustavan kotiinkuljetuksen osoitamme, että Clas Ohlson ottaa uusia askeleita helpottaakseen asiakkaiden elämää. Olen vakuuttunut siitä, että näemme jatkossa samankaltaisia yhteistöitä. Yhteistöitä, jotka antavat asiakkaille paremman saatavuuden ja täydellisempiä tarjouksia, kertoo Clas Ohlsonin toimitusjohtaja Lotta Lyrå.

Ilmoitus