CDON.comilla 3,5 miljoonaa kävijää

Avaruusmatka kiinnosti monia.

CDON.com kertoo tänään lähettämässään tiedotteessa, että sivustolla vieraili 3,5 miljoonaa kävijää Black Weekin aikana.

- Me CDON.comilla olemme tehneet strategisesti töitä sen eteen, että saavuittaisimme tavoitteemme ja olisimme perinteisen verkkokaupan sijaan kaikkien markkinapaikka. Kun houkuttelemme 3,5 miljoonaa kävijää Black Weekin aikana se osoittaa, että markkinapaikkamme on suosittu kuluttajien keskuudessa ja tehokas 1000:lle kauppiaallemme, CDON.comin toimitusjohtaja Kristoffer Väliharju kertoo tänään lähetetyssä tiedotteessa.

Ilmoitus

Myös CDON.comilta kerrotaan, että kuluttajat odottavat tarjousten kanssa viime tinkaan ja eniten kävijöitä myös heillä oli kello 21-22 välillä.

Heidän valikoimastaan leikkikalujen kysyntä kasvoi 50 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.

Toinen kohinalla kasvanut kategoria olivat televisiot. Pienille ja keskisuurille kauppiaille kasvu Black Fridayna oli suurta.

- Myimme parin AirPodseja joka toinen sekunti Black Fridayn ensimmäisen tunnin aikana, Kristoffer Väliharju kertoo.

 

Suosittu avaruusmatka

Black Friday alennusten yhteydessä CDON.comin valikoimassa oli alennushintaan myös yksi erikoisempi ostos. Elämysyritys GO DREAM ja CDON.com olivat laittaneet kaupan avaruusmatkan 10 prosentin kampanjahintaan. Normaalisti matka irtoaa 248600 eurolla, mutta kampanjan aikana sen sai hintaan 223740 euroa. Kaiken kaikkiaan matka kiinnosti 617 hakijaa.

- Avaruusmatka on ollut todella suosittu asiakkaidemme keskuudessa, Väliharju kertoo.

CDON.comille Black Friday on vuoden toiseksi tärkein myyntiajankohta joulukaupan jälkeen. Tänä vuonna yrityksessä vedettiin yhdeksän päivän ale, joka loppui eilen. Black Days-nimeä kantaneet päivät olivat yrityksen historian tähän mennessä suurin kampanja.

Ilmoitus