Budbee ja Stockmann aloittavat yhteistyön – starttaa kotiinkuljetuksilla

Laajenee myöhemmin käsittämään myös Budbee Box-pakettiautomaatit.

Budbee aloittaa yhteistyön Stockmannin kanssa. Teknologiastartup Budbee tunnetaan fossiilittomista toimituksista, jotka yhtiö kompensoi 110-prosenttisesti. Stockmann haluaa vähentää yhteistyön keinoin verkkokauppansa hiilijalanjälkeä ja tarjota asiakkailleen enemmän vastuullisia vaihtoehtoja.

Haluamme kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta palvelemalla asiakasta joustavasti juuri hänen toivomallaan tavalla. Meille on tärkeää, että asiakas voi tehdä vastuullisia valintoja verkkokauppaostosten jokaisessa vaiheessa, Stockmannin logistiikasta vastaava johtaja Jari Reinikainen sanoo tiedotteessa.

Ilmoitus

Stockmann kertoo avanneensa vuoden 2020 lopussa uudistuneen verkkokaupan, jota he ovat kehittäneet yhdessä asiakkaidensa kanssa. Kehitystyötä varten yhtiö keräsi asiakkailtaan palautetta ja kasvatti ymmärrystä siitä, millaista palvelua odotetaan.

Keräämme edelleen ahkerasti asiakkaidemme palautteita stockmann.comiin liittyen ja kehitämme kauppaa jatkuvasti. Palautteen perusteella asioinnin vaivattomuus ja mahdollisuus tehdä arjen parempia valintoja ovat nousseet ostokokemuksen kannalta tärkeiksi tekijöiksi. Budbee onkin mainio kumppani parantamaan asiakaskokemusta tällä saralla, Stockmannin verkkokaupasta vastaava johtaja Veronica Rinnelä sanoo.

Budbeellä yhteistyö koetaan lähes virstanpylvääksi yhtiön toiminnalle Suomessa.

Olemme ylpeitä, että ikoninen Stockmann on valinnut juuri Budbeen kumppanikseen verkkokaupan saralla. Yhteistyö todistaa, että Budbeen kaltaista palvelua on kaivattu Suomeen ja että olemme tulleet tänne jäädäksemme ja muuttaaksemme verkkokauppatoimitusten tapaa pysyvästi, Budbeen kaupallinen johtaja Rita Kerola sanoo.