Biltemalle uusi mainostoimistokumppani

”Mainontaan lisää tunnetta ja arjen huumoria”.



Bilteman markkinointiviestinnän suunnittelusta ja tuotannosta vastaa jatkossa Isobar Finland. kun Biltema Suomi valitsi media- ja mainostoimistokumppanikseen Dentsu Aegis Network Finlandin.

Dentsu Aegis Network Finland tarjoaa koko osaamisensa Bilteman käyttöön, kun Biltema valitsi media- ja mainostoimistokumppanit saman katon alta. Bilteman luovana ja luovista tuotannoista vastaavana kumppanina toimii jatkossa Isobar Finland ja mediatoimistona Vizeum.

Isobarin ja Bilteman yhteistyö käynnistyi heti alkuvuodesta 2019, sillä ensimmäinen kampanja näki päivänvalon mediassa jo tammikuun puolivälissä. Ensimmäisen talvikampanjan tavoitteena on edistää mielikuvaa Biltemasta laadukkaana koko perheen tavaratalona.

– Halusimme tuoda mainontaan lisää tunnetta ja arjen huumoria Biltemaa fanittavan perheen kautta. Perhe pitää yhtä tilanteessa kuin tilanteessa, arvostaa yhteisiä hetkiä ja antaa toisen olla oma itsensä, kaikkine vikoine ja ihanuuksineen, kertoo Isobarin art director Suvi Segercrantz lehdistötiedotteessa.

”Arjen dramatiikkaa pilke silmäkulmassa”

– Myös tuotepainotteiseen mainontaan voidaan rakentaa mieleen jäävä tarina, joka tukee niin yrityksen brändilupausta kuin myynnillisiä tavoitteita. Suunnittelemassamme filmissä arjen dramatiikkaa korostettiin pilke silmäkulmassa. Sama teema jatkuu jouhevasti myös radiossa, täydentää Isobarin copywriter Essi Peltola tiedotteessa.

Bilteman markkinointipäällikkö Kristiina Kilpala on myös innoissan.

– Olemme Biltemalla todella innoissamme solmimastamme kumppanuudesta Isobarin ja Dentsu Aegis Networkin kanssa. Uskon vahvasti, että luovan toimiston ja mediatoimiston saumaton yhteistyö tulee näkymään loistavina kampanjatoteutuksina niin luovien tuotantojen kuin mediaratkaisujen saralla, Bilteman markkinointipäällikkö Kristiina Kilpala sanoo lehdistötiedotteessa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest