Adobe panostaa verkkokauppojen asiakaskokemukseen

Adobe yhdistää verkkokauppa-alusta Magento Commerce Cloudin Adobe Experience Cloud -sisällönhallintajärjestelmään.

Ilmoitus

Adoben julkistamat integraatiot ja uudet yhteistyökumppanit auttavat sekä suuria että pieniä yrityksiä hyödyntämään kaikkia kanavia myynnissä, Adobe kertoo tiedotteessa.

Verkkokauppa-alustan yhdistäminen Adobe Experience Cloudin sisällönhallinta-, personointi- ja analytiikkaratkaisuihin mahdollistaa yrityksille ensiluokkaisen verkkokauppakokemuksen tarjoamisen. Lisäksi Adobe julkistaa Magento-alustaan merkittävän päivityksen.

Kaiken kokoisille yrityksille

Asiakkaiden vaatimusten kasvaessa brändit kilpailevat nyt asiakaskokemusten laadulla kaikissa asiakaskohtaamisissa koko asiakassuhteen elinkaarella. Adoben asiakaskokemukseen perustuvan kaupankäynnin visiona on auttaa yrityksiä rakentamaan koko ostopolun kattava yhtenäinen asiakaskokemus aina ensikohtaamisesta ostotapahtumaan ja samalla luomaan asiakasuskollisuutta ja liiketoiminnan kasvua.

- Kuluttajat odottavat kanssakäymiseltä brändien kanssa merkityksellisyyttä, intuitiivisuutta ja kontekstuaalisuutta, mutta yrityksillä on vaikeuksia rakentaa personoituja asiakaskokemuksia lukuisissa eri kohtaamispisteissä. Adoben uusilla innovaatioilla kaiken kokoiset yritykset eri aloilla voivat tuoda ostomahdollisuuden jokaiseen asiakaskohtaamiseen, kertoo tiedotteessa Mark Lavelle, Adoben verkkokaupasta vastaava johtaja.

Ensimmäiset integraatiot Adoben sisällönhallinta-, personointi- ja analytiikkajärjestelmän Adobe Experience Cloudin ja Magento Commerce Cloud -verkkokauppa-alustan välillä ovat nyt saatavilla.