7500 tilausta minuutissa – suosituin tuote oli juoksutrikoot

Zalando pisti rikki ennätyksiä Cyber Weekin aikana – kasvua 35 prosenttia.

Tärkein prioriteettimme tämän vuoden Cyber-viikolla on työntekijöidemme terveyden ja turvallisuuden varmistaminen samalla, kun teemme töitä parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen eteen, David Schneider, Zalandon toimitusjohtaja  sanoo ja jatkaa:

Cyber Week  2020 -kampanjaviikko oli toinen virstanpylväs alusta-strategiallemme, sillä Partner-ohjelman osuus kasvoi vahvasti. Kun kiinteään vähittäismyyntiin vaikuttavat erityisesti ruuhka-ajan keskellä olevat sulkemiset, halusimme erityisesti auttaa uusien ja jo olemassa olevien kivijalkakauppojen osallistumista  Connected Retail -ohjelmamme kautta. Odotamme innolla ohjelman laajentamista vuonna 2021.

Ilmoitus

Zalandolle tippui parhaimmillaan 7500 tilausta minuutissa ja muotijätti kertoo, että vuoden ostetuin tuote oli juoksutrikoot.

Partner-ohjelman osuus oli noin 30 prosenttia GMV-keskiarvoista. Zalandon Cyber Weekin osallistui yli 2300 kiinteää vähittäiskauppakumppania Connect Retail-ohjelman kautta, johon liittyi vain marraskuun aikana 250 uutta kauppiasta.