Zalandon Cyber Week rikkoi ennätyksiä

840 000 uutta asiakasta ja 7200 tilausta minuutissa.

Zalandolle ropisi 7200 tilausta minuutissa Black Fridayn huippuajankohtana. Se rikkoi suurin numeroin edellisvuoden ennätyksen, 4200. Eniten heillä ostettiin mustia pitkiksiä, logolla varustettuja t-paitoja sekä mustia sneakerseja.

- Viime vuoden menestyksekkään Black Fridayn jälkeen, hyödynsimme alustamme koko ekosysteemiä tarjotaksemme asiakkaillemme todella houkuttelevia tarjouksia koko Cyberviikon ajan. Voimme nyt ylpänä kertoa, että ylitimme kunnianhimoiset tavoitteemme ylivoimaisesti, etenkin kumppaniohjelmamme suhteen. Cyberviikon menestys on uusi virstanpylväs kasvullemme, alustamme muutokselle ja uusi askel kohti visiotamme olla muodin alkulähde, Zalandon CEO David Schneider sanoo.

Ilmoitus