Zalando avasi kivijalkakaupan

”Zalando Beauty Station” avattiin viikonloppuna Berliinissä.

Vajaa vuosi sitten Zalando ilmoitti, että se menestyksekkäiden vuosien jälkeen muotimaailmassa aikoo ryhtyä myös kauneusalalle.

Ilmoitus

Tavoitteena oli miljardin euron liikevaihto pelkästään Pohjoismaissa, kun yritys aloitti meikkivalikoiman kehittämisen.

160 neliötä kauneutta Berliinissä

Nyt Zalando tekee uuden satsauksen ja avasi kivijalkakaupan Berliinissä, Mitten kaupunginosassa. Lauantaina avatussa Zalando Beauty Station -myymälässä on 160 neliötä ja useampi tunnettu kauneustuotemerkki myynnissä.

- Ilmoitamme innolla, että Estée Lauder, MAC Cosmetics, Clinique, Estée Lauder ja Origins lanseeraavat kanssamme sekä verkossa että kivijalkakaupassa. Tämä on suuri askel Zalandolle ja uudelle kauneuskategoriallemme. Näiden tunnettujen tuotemerkkien kanssa voimme parantaa kauneusvalikoimaamme asiakkaillemme yhä enemmän, kertoo Premium Beauty and Kids kategorian varatoimitusjohtaja Claudia Reth tiedotteessa.

Omnikanavastrategia tavoittamaan tuhansia

Myymälä sisältää 53 tuotemerkkiä, ”jännittävän testialustan lanseerauksille” ja tietenkin mahdollisuuden saada kauneusvinkkejä asiantuntijoilta. Halutessaan asiakas saa myös meikkauksen ja kynsihoidon.

- Asiakkaiden odotukset ja ostoskokemukset muuttuvat koko ajan. Omnikanavastrategiamme pyrkimyksenä on tavoittaa tuhansia asiakkaita missä ja koska he vain haluavat tehdä ostoksia, Estée Lauderin Digital Commerce & Marketing EMEAn varatoimitusjohtaja Eric Daugan kertoo.

Tähän mennessä kauneussegmentti Zalandon verkkokaupassa kattaa 150 erilaista merkkiä ja lähes 5 000 tuotetta.