Zalando avaa 17,5 miljoonalle uudelle asiakkaalle

Aikoo markkinoida vaikuttajien avulla.

Zalando lähtee kolmeen uuteen maahan ja avaa Kroatiassa, Virossa ja Latviassa. Tämä kaikki noin kuukausi sen jälkeen, kun he avasivat Liettuassa, Slovakiassa ja Sloveniassa. Nämä ovat markkinoita, joilla ei aikaisemmin ole ollut pääsyä moniin tuotemerkkeihin, joita on alustalla, yhtiö kirjoittaa lehdistötiedotteessa.

Olemme iloisia voidessamme avata Zalando-universumin kuluttajille Kroatiassa, Virossa ja Latviassa. Zalandon laajentuminen kuusille uusille markkinoille on tärkeä virstanpylväs, mikä vie meidät lähemmäs tavoitettamme olla ”muodin lähtökohta Euroopassa”, Sarah Guerrier, Keski- ja Itä-Euroopan tilapäinen päällikkö Zalandolla sanoo lehdistötiedotteessa.

Ilmoitus

Samassa yhteydessä lanseerataan myös tuotemerkkejä, jotka kuuluvat Zalandon Partner Ohjelmaan ja kaikissa kuudessa maassa avautuu mahdollisuus liittyä siihen mukaan.

Olemassa oleville tuotemerkkipartnereille laajentuminen tarkoittaa pääsyä 17,5 miljoonaan uuteen asiakkaaseen, joiden kanssa he voivat rakentaa vahvan suhteen. Paikalliset tuotemerkit uusilla markkinoilla voivat myös hakea mukaan ”Zalando Partner Programiin” ja myydä tuotteita koko Euroopassa alustamme kautta. Sillä tavalla Zalando antaa oman osuutensa paikallisen teollisuuden kasvuun ja heidän kansainvälistymiseensä

Yhtiö tarjoaa heti alusta alkaen ilmaisen kuljetuksen ja palautukset sekä mahdollisuuden maksaa tilaus vasta toimituksen jälkeen. Heillä on myös asiakaspalvelu, joka toimii kunkin maan omalla kielellä.

Tulevien viikkojen aikana yhtiö aikoo aloittaa markkinoinnin uusissa maissa muun muassa paikallisten vaikuttajien avustuksella. Tulevaisuudessa he aikovat jatkaa laajentumista uusille markkinoille ja ensi vuonna on Unkarin ja Romanian vuoro.