Walmart panostaa leluihin – haluaa Toys R Us:in asiakkaat

Yritys on lisännyt yli 30 000 lapsiin liittyvää tuotetta verkkokauppaansa.

Toys R Us:in romahduksen jälkeen moni yritys on nähnyt mahdollisuutensa tulleen. Leluja ostetaan jatkossakin, ja nyt Walmart yrittää haalia itselleen entisen lelujätin asiakkaat.

Ilmoitus

Business Insider kertoo, että Walmartin verkkokauppaan on lisätty yli 30 000 lapsiin liittyvää tuotetta.

Nyt Walmart ottaa vielä seuraavan askeleen ja lanseeraa verkkokauppaansa uuden osaston, jossa he myyvät lastenleluja. Nämä taasen on jaoteltu eri ryhmiin, kuten ”wanderlusta”, ”boho chich” ja ”sukupuolineutraalinen lastenhuone”.

2 000 myymälää saa vauvaosaston

Lelut eivät ole ainoat tuotteet, joita valikoimassa on. Lisäksi valikoimaan tulee lastensänkyjä, tuoleja ja taidetta.

- Tämä uusi lastenhuonekokemus täydentää laajaa valikoimaamme verkossa, jota olemme kasvattaneet aggressiivisesti lisäämällä 30 000 uutta tuotetta viimeisen vuoden aikana. Tässä on kasvua 40 prosenttia. Haluamme myös luoda uuden myymäläkokemuksen avaamalla vauvaosaston yli 2 000 myymälässämme, kirjoittaa Walmartin varatoimitusjohtaja Lauren Uppington äskettäin julkaistussa blogikirjoituksessa.