Verkkokauppapussi, jota voidaan käyttää 2 000 kertaa

Voidaan palauttaa ja käyttää uudelleen. Yhä uudestaan ja uudestaan.

Kestävyys ja ympäristötietoisuus ovat pinnalla nyt myös verkkokaupoissa. Viime aikoina olemme kuulleet useammasta ensiaskeleesta, joilla pyritään taistelemaan verkkokauppakuljetuksien suuria pakettimääriä vastaan kestävämmällä ajattelulla.

Ilmoitus

Suomalainen RePack on ollut monia jo askeleen edellä ja huomioitu myös kansainvälisissä kilpailuissa.

Nyt esille on noussut myös toinen startup samankaltaisella idealla. Limeloopin ”reusable shipper” on ajateltu käytettäväksi niin tuotteen toimituksessa kuin mahdollisessa palautuksessa. Pakkauksessa on nimittäin muovitasku, johon voi sijoittaa kuljetusetiketin, joka on sopivin kyseiseen tarpeeseen.

Tarjotaan toimitusvaihtoehtona

Niin kutsuttu Shipper on vedenkestävä ja avataan sekä suljetaan vetoketjulla. Sitä voidaan suurentaa tai pienentää tuotteen koon mukaan.

Uusi verkkokauppapakkaus on Facebookissa pyörivän tietoiskuvideon mukaan jo verkkokauppayritys Toad&Co:lla käytössä. Amerikkalainen muotikauppa antaa asiakkailleen mahdollisuutena valita Shipperin tilaukseen ilman erillistä kustannusta. Videolla kerrotaan, että pakkausta voidaan käyttää uudelleen jopa 2 000 kertaa.

Lue myös: https://ehandel.fi/repack-tavoittelee-suurta-ymparistopalkintoa/