Verkkokauppajätti Adlibris jatkaa yhteistyötä Klarnan kanssa – Suomen liikevaihto nelikertaistunut

 Adlibriksen liikevaihto kasvanut 2 miljardiin kruunuun.

Klarna on ollut Adlibriksen tärkeä kumppani, joka on mahdollistanut kirjakaupan nopean kasvun viime vuosina. Yritysten aloitettua yhteistyön vuonna 2010, Adlibriksen liikevaihto on kasvanut 1,4 miljardista Ruotsin kruunusta 2 miljardiin kruunuun. Suomessa yhtiön liikevaihto on yli nelinkertaistunut samassa ajassa.

Ilmoitus

- Olemme tietysti tyytyväisiä, että Adlibris luottaa meihin edelleen. Yhteistyömme on alkanut jo vuonna 2010, ja hyvä suhde Adlibrikseen on meille erittäin arvokas. Näemme yhteistyön jatkumisen osoituksena siitä, että tarjoamme parhaita, sujuvimpia ja joustavimpia maksuratkaisuja kauppiaille ja asiakkaille. Adlibris on kasvanut kovaa yhteistyömme alkamisen jälkeen. Odotamme innolla, että pääsemme jatkamaan Adlibriksen tukemista keskittymällä yhdessä koko asiakaskokemukseen, sanoo Martin Tivéus, Klarnan Pohjoismaiden liiketoimintajohtaja lehdistötiedotteessa.

Adlibris pyrkii kasvattamaan asiakkaiden ostosmääriä kaikissa verkkokaupoissaan, erityisesti Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Yhtiö näkee Klarnan strategisesti tärkeänä kumppanina tavoitteen saavuttamisessa.

- Klarna on osoittanut, että se on kumppani, jonka kanssa voimme kasvaa. Maksupalvelut ovat yksi tärkeimmistä osa-alueista, jossa tarvitsemme vahvoja kumppaneita. Olemme varmoja, että Klarna pysyy teknisen kehityksen kärjessä ja tarjoaa jatkossakin edistyneimmät ja parhaat maksupalvelut asiakkaillemme. Uskomme myös, että he uskaltavat haastaa meitä ja liiketoiminta-ajatteluamme tarjotessaan uusia ratkaisuja, Adlibriksen liiketoimintajohtaja Henrik Oscarsson sanoo.

Klarna vastaa kaikista Adlibriksen maksupalveluista. Yhteistyöhön kuuluvat myös muut Adlibris-ryhmän verkkokaupat, kuten Kökets favoriter, Makujakauppa, Bamba, Discshop, Roliga prylar, Odla.nu, Yayday ja Wonderwall.