Verkkokauppa keskiössä Clas Ohlsonin uudessa myymäläkonseptissa

”Olemme saaneet upouuden uuden konseptin myymälän Turun ydinkeskustaan loistavalle kauppapaikalle.”



Jono Turun Hansakorttelin kolmannessa kerroksessa oli pitkä, kun Clas Ohlsonin myymälä avasi ovensa aamuyhdeksältä. Syynä olivat houkuttelevat avajaistarjoukset ja yllätyskassit, jotka jaettiin sadalle ensimmäiselle asiakkaalle. Hansan myymälän myyntipinta-ala on 900 m² ja se työllistää 14 henkilöä.

Myymäläpäällikkö Merim Deomic on innoissaan uudesta myymälästä:

– Olemme saaneet upouuden uuden konseptin myymälän Turun ydinkeskustaan loistavalle kauppapaikalle. Myymälän valikoimassa on painotettu erityisesti sellaisia tuotteita, joita asiakkaat ostivat vanhasta myymälästämme Forumin kauppakeskuksesta. Kodinsisustus on meillä todella vahva, mutta tarjoamme myös kodintarvikkeita, elektroniikkaa, pienrautaa ja vapaa-ajan tuotteita – kaikkea mitä kotiin tarvitaan, Deomic sanoo tiedotteessa.

Verkkokauppaa keskiössä

Clas Ohlson uudistaa toukokuussa alkaneella tilikaudella myymäläverkostoaan, ja seuraavana vuorossa on Tampereen Hämeenkadun myymälän muutto saman kadun varrelle hieman pienempiin tiloihin kesäkuun puolivälissä.

Jumbon myymälä uudistetaan kesäkuun lopussa uuden konseptin mukaiseksi ja palvelemaan verkkokauppaa entistä paremmin. Jumbon myymälästä toimitetaan pääkaupunkiseutulaisille verkkokaupan tilaukset saman päivän aikana suoraan kotiin. Syksyllä avataan lisäksi uusi myymälä Pasilan Triplaan ja Seinäjoen Ideaparkiin.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Pin It on Pinterest